Jump to content

Traders Pit - Episode 35 - Tirsdag 11.05.04


pluss201

Recommended Posts

Er det ikke litt merkelig at TV2 først idag kommer med innslag om at USA-børsene faller og faller, og at Europa følger etter, samme dagen som Europa faktisk ser ut til å ha en blå dag?

 

Jaja.. Er vel ikke så greit å følge med hver dag....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært utrolig opptatt i jobben det siste dagene, og når jeg ser på utviklingen er jeg glad til!! Der er utrolig mange gode kjøp nå, i mine øyne. :wink::wink:

 

Jeg har snittet meg ned i CRU i dag, det er det beste kjøpet jeg kan finne i dag.

Link to comment
Share on other sites

GOD aksjen er veldig lite intressant for daytrading fordi det er veldig lite volum i aksjen.

Tross dette vil jeg anbefale dere i denne topic'en å følge litt mere med aksjen i 10-12 børsdager fremover. Det er mye som tilsier at det er noe på gang her, og muligheten for an stor kontrakt og mulig rally i GOD er absolut tilstede.

 

For orden skyld, hvis noen lurer på om jeg har inside informasjon: svaret er definitiv NEI. Dette baseres kun på tidligere erfaringer

Link to comment
Share on other sites

God dag godtfolk:

 

Helt ny her på forumet, men forstår at dette er stedet man deler sine kjøp med andre interesserte (spørs om noen er interessert i mine kjøp da).

 

I dag har jeg gjort svært lite. Ganske uvanlig egentlig.

 

Kun hatt én trade i CNR, noe som gav meg hele 2200 kroner. :lol:

 

Nåja, alle månner drar. :wink:

 

I går brukte jeg dagen på å kjøpe yttligere SME, der jeg nå sitter med et utzi-godkjent snitt (litt over børskurs, men allikevel greit nok).

 

Får håpe dere alle får en god børsdag.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen Utzi! :D

 

Jeg ser frem mot beinharde diskusjoner i NOI topic'en etterhvert. Forøvrig er jeg veldig opptatt på jobben i disse dager, så trading blir det dårlig med. Konstaterer at NOI holder seg over 2,80- i dag også så da avventer du vel inngang :idea: :?:

Link to comment
Share on other sites

Hallo, hallo Pirelli.

 

Stemmer det. Avventer NOI-inngang. Skal ikke se bort i fra at den tar en bitteliten tur nedom ,7x i dag. Noe mer blir det neppe.

 

Senere til uken, eller neste uke derimot.

 

Tar jeg feil, så får det være. Som sagt tidligere: Går toget uten meg, så får jeg kaste meg på på neste stasjon. Det skal jeg nok klare.

 

Nå synes jeg det er på god tid at SME begynner å røre på seg i riktig retning. Brukte opp "SME-kvoten" min i går, så har egentlig ikke mer penger å kjøpe SME for. Litt ergerlig, kunne timet kjøpene litt bedre, menmen.

Link to comment
Share on other sites

Tjent drøyt 1000 kr på en trade idag jeg, og er sjeleglad :D Dere må ikke ha så mye penger mellom hendene, da blir det ikke like mye å glede seg over :wink:

 

Er vel ikke så ille å tjene 1000 kr på å ha 250 KVI aksjer i 1,5 timer? Får ikke håpe det...

Link to comment
Share on other sites

Konstaterer at det er meget lite liv her på forumet midt på dagen. De fleste er vel på jobb.

 

Er egentlig syk nå, men skal tilbake på jobb selv enten i morgen eller på torsdag. Vi får se.

 

Nåja.

 

Får snakke litt med meg selv i mens.

 

SME går ikke akkurat som planlagt. Hadde det ikke vært for nedgraderingen i USA, og det faktum at børsen trynet i går, så ville jeg trodd at SME tradet rundt 66 nå. Nåja. Har fått, som nevnt tidligere, kjøpt litt til. I SME har jeg god tid, så egentlig er det ikke så farlig. Uansett hadde det vært ønskelig med slutt på over 60 i dag.

 

OSX er klar for oppgang i kveld. SME blir nok bra i morgen (så lenge det ikke er innsiders aksjer PA dumper i dag).

 

NOI står fortsatt på 2,80. Hadde erlig talt ikke trodd at det skulle være så mange kjøpere i NOI nå, men jeg har sett det før. Vil nok falle litt i morgen også. Uansett kjøper jeg ikek på ,80.

 

Ser også nå at jeg kunne fått littegrann mer for CNR (solgte på ,20 etter å ha kjøpt på ,10 i dag tidlig). Nåja. Gråter ikke av den grunn.

Link to comment
Share on other sites

God kveld godtfolk.

 

Konstaterer at NOI tok seg turen nedom ,70 i sluttauskjonen i dag. Endte lod. Følger vel det gode, gamle mønsteret da, ingen grunn til å tro noe annet foreløpig.

 

SME endte ikke der jeg håpet. Hadde håpet 60,00 eller mer. Nåja. OSX har gått opp over 1% i kveld, noe som lover bra for morgendagens SME.

Link to comment
Share on other sites

Vel vel Utzi jeg er også ny her på forumet.

 

På Ho svarte jeg på en tråd du hadde som het "hvordan tjene penger på NOI" eller noe i den duren. Jeg sa da at jeg skulle selge dersom Noi faller under 2,79 som var forige bunn.

 

Vel i dag sluttet den på 2,78 og mitt lille salgsignal er derved utløst. Sitter nå og vrir meg å tenker på hva som egentlig er lurt, har en følese av at det er lite lurt å selge denne nå. Ville jo vert typisk at jeg kaster kortene nå så kommer meldingen om oppstart av brønn 3 rett etterpå....

 

Finnes vel ikke noe fasit svar på dette, men har jeg litt flaks ligger meldingen der i morgen tidlig og jeg slipper å ta valget. Jeg er dog en svoren TA tillhenger og historisk sett er det jo lurt å selge på de nivåene vi ser nå å kjøpe i bunn av tading rangen, men den kan da ikke gå mellom 2.6 og 3 for evig.......

Link to comment
Share on other sites

Culpa:

 

I slike situasjoner skal du ikke stole på andre enn deg selv. Mer har jeg ikke å si om den saken, du vet sikkert hva jeg tror om NOI.

 

Nåja.

 

Konstaterer at OSX sluttet opp 1,16% før jeg legger meg. Noe som er meget fint. Nå kan jeg sove med stor ro. :D

 

Dere får sove godt og drømme søtt alle sammen, bare husk på å ikke la drømmene blande seg med forretningene. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...