Jump to content

Episode 1049 - Tirsdag 27.05.2008


Blomst

Recommended Posts

God morgen og takk for en blå natt i asia! Tok sjansen på å åpne en ny topic :biggrin:

 

Amerikanske futures opp, oljeprisen stabilt på 133$ og en de asiatiske børsene så endelig en blå dag etter seks røde.

 

Lykke til i dag alle sammen

Link to comment
Share on other sites

Husk at ingen andre indekser overhodet, er i nærheten av den stigningen Oslo Børs har opplevd de siste uker. Da kommer gjerne slike "paradokser"...

 

Det er en viktig faktor, Enga....

 

Oslo Børs er snart tilbake..... :wink:

Foreløpig er ikke korreksjonen opp etter gårsdagens nedtur frisk nok til å overbevise meg om at STL og OSEBX skal videre opp på kort sikt snarere enn under henholdsvis 200 og 500.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det blitt av Northern Light?

 

Husker at han i dyp fortvilelse over sine investeringer sluttet å skrive her. Nå har da ihvertfall GGS rettet det litt opp igjen for han vil jeg tro. Og å selge med tap var jo tydeligvis ikke noen option for han.

 

Så hvis du er der kan du jo begynne å skrive litt igjen. Savner noen av utbruddene dine! :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

For tidlig å si, men det kommer jo litt ann på når "ferien" begynner....Fellesferien begynner vel første uka i juli og da er det "keine problem"... :smile:

 

Da er det offisielt: Det blir ikke noe ATH på denne siden av sommerferien.
Link to comment
Share on other sites

For tidlig å si, men det kommer jo litt ann på når "ferien" begynner....Fellesferien begynner vel første uka i juli og da er det "keine problem"... :smile:

If you say so! :smile:

 

Problemet er at vi nå er vitne til et sentimentskifte. Mange har nok nå fått en påminnelse om at børsfall er mulig også i Oslo. Dessuten vet også alle at Oslo Børs har steget over alle støvleskaft i en periode med børsfall i USA. Hva hvis oljeprisen faller videre mot 100? Jeg sier ikke at Hovedindeksen skal under 400, men i øyeblikket ser jeg ikke hvor kraften til en ny ATH skal komme fra. Trøsten får være at ting snur fort i aksjemarkedet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...