Jump to content

Episode 1072 - Mandag 30. juni 2008


felis

Recommended Posts

God morgen!

 

Starter pitten denne uken som ihvertfall værmessig her på Østlandet ser lovende ut. Så spørs det om vi kan overføre det til Børsen. Nei, tror vel fortsatt at vi skal ha en smårufsete sommer her. Ser likevel ikke bort fra vi denne uken starter litt opp.

 

Når det gjelder oppgaven til Zoonic på fredag så jeg ikke denne før nå. Ser ikke ut til at noen har svart så da får jeg gjøre det:

 

Kurven må vel være Acta sin kursutvikling siste 12 mnd? :biggrin:

 

Lykke til idag!

Link to comment
Share on other sites

Helt riktig det felis... :smile:

 

Noen ble kanskje litt forvirret og begynte å tenke TOMRA.... :mellow: Men, TOMRA skal nok gå motsatt vei nærmeste år...! :wink:

 

TOMRA kan muligens virke kjedlig om dagen, lite volum, nede på 33-tallet osv., men etter min mening er TOMRA mer spennende enn noen gang..

 

Overrasket over at jeg mener det...? :rolleyes:

 

God morgen!

 

Starter pitten denne uken som ihvertfall værmessig her på Østlandet ser lovende ut. Så spørs det om vi kan overføre det til Børsen. Nei, tror vel fortsatt at vi skal ha en smårufsete sommer her. Ser likevel ikke bort fra vi denne uken starter litt opp.

 

Når det gjelder oppgaven til Zoonic på fredag så jeg ikke denne før nå. Ser ikke ut til at noen har svart så da får jeg gjøre det:

 

Kurven må vel være Acta sin kursutvikling siste 12 mnd? :biggrin:

 

Lykke til idag!

Link to comment
Share on other sites

Noen meninger om RCL.En rekyl her må vel snart forventes.

Ser ut til at den følger oljeprisen slavisk,men det begynner å se rimelig ut nå.

 

Sist jeg handlet aksjen var i 2000-2001 da lå den 100.- over dagens pris.

 

Vet for lite om selskapets økonomi til at jeg tør å handle ennå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...