Jump to content

Episode 1073 - Tirsdag 1. Juli 2008


Bartender

Recommended Posts

Jepp. Men det er vel en fin årstid for å lage paraplydrinker? :biggrin::biggrin:

 

 

Tror mange sitter litt skremte på gjerdet nå. Er vel delvis en av dem, men har faktisk økt min beholdning i NEC på nedgangen samt at jeg sitter videre med KIT og DIAG i et håp om at endelig noe skjer. Har tapt såpass på de sistnevnte at jeg ikke gidder å ta tapet. Spesielt KIT mener jeg er helt galt priset.

Link to comment
Share on other sites

Javisst. De neste månedene vil du bli så vant til slike nedgangsdager at du vil ta de med et gjesp. DJIA under 10000, OSEBX under 400 og CRU under 2.00?

 

Vel....ved ordentlige dommedager pleier gullprisen å gå opp.

Link to comment
Share on other sites

Javisst. De neste månedene vil du bli så vant til slike nedgangsdager at du vil ta de med et gjesp. DJIA under 10000, OSEBX under 400 og CRU under 2.00?

 

Du verden! Det var ikke småtterier. Forstår at du er litt deppa etter tapet igår, men dette var vel å overdrive. Men som jeg har sagt før tror også jeg at når sommeren er over er vi lavere enn idag. Men ikke så mye da.. :ohmy:

 

REC under 130. Dette begynner vel å bli billig for en aksje som til de grader tjener på en høy oljepris. Verden sliter mer og mer nå med oljeprisen og blir tvunget til å se på alternativer.

Link to comment
Share on other sites

Hva så? Hvis du mener at det skal hjelpe CRU-kursen, så bør du sammenligne den med gullprisen siden våren 2007...

 

Det har du forsåvidt rett i, men om CRU kursen faller til 2 kroner så er selskapet priset rundt en 2009PE på 1.

 

CRU er en short-case og har vært det lenge. (Tror jeg)

Link to comment
Share on other sites

Du verden! Det var ikke småtterier. Forstår at du er litt deppa etter tapet igår, men dette var vel å overdrive. Men som jeg har sagt før tror også jeg at når sommeren er over er vi lavere enn idag. Men ikke så mye da.. :ohmy:

Tja, er det egentlig så langt ned for de nevnte indeksene? Jeg ville ihvertfall ikke satt store beløpet mot at DJIA kan falle ytterligere 12%. Så vil utviklingen i oljeprisen avgjøre hvordan Oslo Børs klarer seg motstrøms.

Link to comment
Share on other sites

Tja, er det egentlig så langt ned for de nevnte indeksene? Jeg ville ihvertfall ikke satt store beløpet mot at DJIA kan falle ytterligere 12%. Så vil utviklingen i oljeprisen avgjøre hvordan Oslo Børs klarer seg motstrøms.

 

Neide, egentlig ikke. Vil ihvertfall ikke sette så mye på at du tar feil. Ser ihvertfall stygt ut på OSE idag... :sad:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...