Jump to content

Episode 1079 - Onsdag 9. juli 2008


Zoonic

Recommended Posts

Mornings :rolleyes:

 

Var 2 øre fra å få CREW før den stakk oppover i morges, ja ja får mglede meg over at NAUR er på vinnerlista nå, men den tror jeg jeg vil sitte med en stund.

 

Ellers er det blått så langt øye kan se, bortsett fra SEVAN da, men der er det vel oljeprisen som slår inn for fullt.

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner det å lukte svidd av oppgangen til NAUR, jeg kan ikke si annet enn at jeg liker det godt :biggrin:

 

Men som sagt, jeg vil prøve å være langsiktig i denne nå, for den er fullstendig utbombet og har masse å gå på :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mornings :rolleyes:

 

Var 2 øre fra å få CREW før den stakk oppover i morges, ja ja får mglede meg over at NAUR er på vinnerlista nå, men den tror jeg jeg vil sitte med en stund.

 

Ellers er det blått så langt øye kan se, bortsett fra SEVAN da, men der er det vel oljeprisen som slår inn for fullt.

Var faktisk inne med noen poster i NAUR igår, men da det så som mørkest ut kastet jeg de ut igjen. Det er andre gangen jeg går glipp av en fin opptur i NAUR. Men CRU er jo blå idag og det er grunn til optimisme. GOGL går også bra.

Link to comment
Share on other sites

EU vil frigi lagertall

 

Til nå har amerikanske oljelagre gitt retning til oljeprisen hver onsdag. Nå vil også EU publisere ukentlige lagertall.

 

Den Europeiske Unionen ble tirsdag enige om prinsipper for å publisere ukentlige lagertall. Ifølge FT.com tas grepet for å gjøre oljemarkedet mer gjennomsiktig.

 

- Dette betyr at vi kan ha en konsistent og sammenhengende bilde av hva som skjer i oljemarkedet, sier Frankrikes finansminister Christine Lagarde til FT.com.

 

Amerikanske lagertall for forrige uke legges som vanlig frem i ettermiddag, kl 16.30 norsk tid. Lagertallene og oljemarkedets reaksjon leser du først på DN Energi.

 

 

____________

Link to comment
Share on other sites

Og vi nærmer oss et skikkelig rally, kanskje tidenes RALLY!

Du er deg sjøl lik! :biggrin:

 

Denne spådommen blir vanskelig å innfri uten hjelp fra STL. I skrivende stund er aksjen opp "hele" 10 øre siden gårsdagens panikkartede avslutning. Den psykologiske støtten på 180 er nå blitt motstand. For meg virker det som markedet ikke tror på dagens minirekyl for oljeprisen, men snarere stålsetter seg for videre nedgang... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Min portefølje etter noe opprydding idag (ut av SEVAN) består nå av følgende selskaper:

 

Aker

Crew Gold Corporation

Golden Ocean Group

Norse Energy Corp.

Norske Skogindustrier

Seadrill

 

Noen som har kommentarer?

Link to comment
Share on other sites

Min portefølje etter noe opprydding idag (ut av SEVAN) består nå av følgende selskaper:

 

Aker

Crew Gold Corporation

Golden Ocean Group

Norse Energy Corp.

Norske Skogindustrier

Seadrill

 

Noen som har kommentarer?

 

 

Hadde lyst til å slenge litt dritt om NSG, men skal ikke gjøre det for det er vel en aksje for dem som er tålmodige og vi vet jo at Pirelli fikk lønn for ventingen i AKER systemet selv om han solgte for tidlig :rolleyes: Og kjenner jeg han rett har han regnet hjem NSG også

Link to comment
Share on other sites

Hadde lyst til å slenge litt dritt om NSG, men skal ikke gjøre det for det er vel en aksje for dem som er tålmodige og vi vet jo at Pirelli fikk lønn for ventingen i AKER systemet selv om han solgte for tidlig :rolleyes: Og kjenner jeg han rett har han regnet hjem NSG også

Har heldigvis ikke spesielt mye i NSG, men tror jeg kan komme meg ut på 30 kr. Snittet mitt er på ca 23 kr. I etterpåklokskapens lys er jeg helt enig. Det er mange andre aksjer der ute med bedre potensialet, men nå har jeg ventet så lenge at litt til går alltids ann.

Link to comment
Share on other sites

Følger ikke med så nøye nå, så hva skjer med CREW??

noen som er våkne??

 

Den som viste det...... :blink:

 

Ikke annet enn hva som har foregått siste halve året - negativ ryktespredning og kurspleie så vidt jeg kan se.

 

For å være ærlig følger jeg ikke så godt med jeg heller. Jeg gidder ikke sitte inne i sommervarmen og se på ørestradingen. Det er en utholdenhetsprøve som jeg ikke har sett maken til siden KVI ble forsøkt overtatt av Orkla.

Link to comment
Share on other sites

Den som viste det...... :blink:

 

Ikke annet enn hva som har foregått siste halve året - negativ ryktespredning og kurspleie så vidt jeg kan se.

 

For å være ærlig følger jeg ikke så godt med jeg heller. Jeg gidder ikke sitte inne i sommervarmen og se på ørestradingen. Det er en utholdenhetsprøve som jeg ikke har sett maken til siden KVI ble forsøkt overtatt av Orkla.

 

Jeg holdt på å få endel, men ble for gjerrig og den steg litt på slutten.

 

Jeg kommer til å følge CREW med argusøyne videre, for det er ikke tvil om at den kan stige masse på kort tid, bare investors kommer på banen

Link to comment
Share on other sites

Jeg holdt på å få endel, men ble for gjerrig og den steg litt på slutten.

 

Jeg kommer til å følge CREW med argusøyne videre, for det er ikke tvil om at den kan stige masse på kort tid, bare investors kommer på banen

Håper inderlig du har rett! Jeg sitter dypt i gjørma her. Hver gang man for forventinger blir de knust, men det er alltid slik at det er mørkest før daggry. Håper på en LEFA melding før Q2 blir presentert 16 August.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...