Jump to content

Episode 1085 - Torsdag 17. juli 2008


Hoff@

Recommended Posts

Hei

 

Glemte å nevne PROD. Makan til "merkelig kursutvikling" intradrag... Burde være et eldorado for tradere. Ganske sikker på at den stiger snart. CDV har kjørt opp kursen på slutten av dagen i lang tid. Det synes ikke som om de får nok. "Nissene" hiver ut aksjer.

 

Mvh,

Link to comment
Share on other sites

Da tok jeg det siste tapet i NHY, har solgt ut i flere etapper i dag, hadde opparbeidet meg en god del aksjer med å doble, ja ja da er jeg ikke ATH lenger, men er høyere enn da jeg solgte AWO på 82,80

Link to comment
Share on other sites

Hvis markedet gaar imot deg saa kan man kanskje hente inspirasjon herfra:

 

 

Investorer steinet børsen

 

Pakistan_Markets__k_811466t.jpg

 

Politiet måtte omringe børsen etter at hundrevis av investorer kastet steiner på bygningen og ropte slagord mot myndighetene.

 

En person ble skadet i tumultene utenfor børsbygningen.

 

Har tapt sparepengene sine

 

Den voldsomme reaksjonen kom som en følge av at Karachi-indeksen KSA 100 falt for 15. dag på rad, og forsterker den verste perioden i på børsen på 18 år, skriver Bloomberg.

 

- Jeg har mistet alt jeg har spart her i livet på 15 dager og myndighetene viser ingen vilje til å hjelpe oss, sier Imran Inayat til Bloomberg.

 

Den pensjonerte bankmannen har mistet 300 000 rupi, over 21 000 norske kroner.

 

Også på børsene i hovedstaden Islamabad og Lahore har det vært protester. Utenfor Islamabad Stock Exchange ble det brent bildekk i natt.

Link to comment
Share on other sites

Ellers er det da en pen oppgang i TOM? :smile:

 

Skulle sittet over allikevel Enga!

Kjøpte faktisk tilbake (litt) ved åpning, men solgte uansett for tidlig (30.90). Oppgangen har etter min mening lite med resultatpresentasjonen å gjøre, men er et short cover rally som vi ser i hundrevis av aksjer i dag. Hvis børsene fortsetter nedturen i neste uke, vil TOM falle tilbake igjen (slik som NSG).

Link to comment
Share on other sites

Endelig litt gevinstsikring i REC. Satser på at det fortsetter i morgen, og at jeg får gått ut av short pos på et behagelig nivå :rolleyes:

 

Og det varte i 15 min før den spratt opp 3-4 kr mot slutten...sammen med resten av markedet :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

Ja, da ble det en kjempedag for de fleste med aksjer idag her hjemme. Synd at det ikke gjaldt for meg. Har hatt som strategi å sitte lomg i NEC over sommeren. Etter som kursen har falt jevnt og trutt har jeg økt min posisjon. Det har vært særdeles lite gunstig. Fortsetter dette fallet er jeg snart i minus.

 

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Hvis markedet gaar imot deg saa kan man kanskje hente inspirasjon herfra:

 

 

Investorer steinet børsen

 

Pakistan_Markets__k_811466t.jpg

 

Politiet måtte omringe børsen etter at hundrevis av investorer kastet steiner på bygningen og ropte slagord mot myndighetene.

 

En person ble skadet i tumultene utenfor børsbygningen.

 

Har tapt sparepengene sine

 

Den voldsomme reaksjonen kom som en følge av at Karachi-indeksen KSA 100 falt for 15. dag på rad, og forsterker den verste perioden i på børsen på 18 år, skriver Bloomberg.

 

- Jeg har mistet alt jeg har spart her i livet på 15 dager og myndighetene viser ingen vilje til å hjelpe oss, sier Imran Inayat til Bloomberg.

 

Den pensjonerte bankmannen har mistet 300 000 rupi, over 21 000 norske kroner.

 

Også på børsene i hovedstaden Islamabad og Lahore har det vært protester. Utenfor Islamabad Stock Exchange ble det brent bildekk i natt.

 

 

Ser absolutt ingen grunn til å reise til Oslo for å kaste stein på børsen.. Ikke i dag i hvertfall :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor tett setter du stoploss når du går SHORT?

 

Det kommer an på tid og sted, når det gjalt REC før i dag så jeg at kursen sank, derfor tok jeg en krone opp over inngang.

Nå i dag da har jeg en ganske stor short i REC, i min målestokk :rolleyes: , men om det er 1k, 10k, 100k, 1000k, eller,,,,,

 

Drøm selv :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...