Jump to content

Episode 1086 - Fredag 18. juli 2008


TechOne

Recommended Posts

Longet ogsaa STL idag, tenkte aa sitte frem til resultatet. Det maa vel bli bra med den syke oljeprisen vi har hatt dette kvartalet :blink:

 

Det blir det sikkert, men spørsmålet er om markedet fokuserer på guidinga framfor resultatene - noe det har gjort den siste tida. Og da bør ikke den bli mer negativ enn den har vært de siste gangene... :rolleyes:

 

At prisen bør opp snart, er det dog mange svært så rasjonelle grunner for.

Link to comment
Share on other sites

Prøvde å få ODIM på 82,75 igjen den siste halvtimen, men den stoppet på 83. Har en del kontorarbeid på privaten på mandag, så det blir vel litt trading da òg, før ferien starter for alvor :cool:

 

God helg og grattis til TOM-gjengen! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Solgte noen TOM-papirer og kjøpte noen NSG-papirer.

 

Tror TOM har mye mer å gå på, men NSG har nok enda mer og ta igjen. Sitter imidlertid fortsatt relativt tungt i TOM. Hvorfor: Venter på positive meldinger som oppkjøp, kontrakter, at tilbakekjøpene skal drive opp kursen og at folk skal ønske eksponering mot også annet enn olje. Meglerhusene har nok også benyttet nedturen til å handle aksjer dem kan selge til høyere pris til TOM.

 

Rekylen MÅ komme snart i NGS. Tror Q2 i begynnelsen av august blir sterk, meget, meget sterk. Skjønner imidlertid ikke hvorfor Unionen/S&S&G benytter anledningen til å handle og få ned snittet.

Ser en muligh forklaring, at dem sitter med innside info...

 

Mvh og god helg,

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en liten slump TOM på mandag. Ganske glad for det nå. :)

Får se ann neste uke hvor lenge jeg vil sitte på de. Har ferie nå så jeg kan være mere aktiv på ting jeg liker mye bedre en jobb for tiden.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Selg ALDRI de aksjene, ariez, med mindre du ha cash... :wink:

 

Kjøpte en liten slump TOM på mandag. Ganske glad for det nå. :)

Får se ann neste uke hvor lenge jeg vil sitte på de. Har ferie nå så jeg kan være mere aktiv på ting jeg liker mye bedre en jobb for tiden.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...