Jump to content

Episode 1106 - Fredag 15. august 2008


Zoonic

Recommended Posts

Det er vel ingen som tror på meglerhusene lengre ser det ut for. Igår kom Pareto ut med en analyse av QEC som gir et kursmål på 40 kroner på kort sikt og 200 i løpet av 18 måneder.

 

Markedets svar idag er ned over 10 % til 12-tallet.

 

Kanskje like greit og nedlegge hele avdelinger når markedet svarer med et stort :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Russland truer Polen med krig:

 

http://tv2nyhetene.no/utenriks/article2137624.ece

 

Vi begynner å ane oppstarten til en ny kald krig nå. :ohmy:

 

Den russiske bjørnen er ute av hiet etter flere års dvale og har tenkt å gi klar beskjed om at det er den som regjerer i området. Med den endrede tilnærmingen USA har vist overfor konflikter den senere tid (mer kommunikasjon og mindre bombing - er jo dyrt i lengden...), er det godt mulig det roer seg ned etter at bjørnen har fått de bekreftelsene den sårt trenger: "Jeg er stor og sterk, og det skal dere respektere!"

 

God helg! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja da endte vi uka med litt røde farger. Jeg har holdt meg på sidelinja hele uka, men endte nå opp med å plukke akso på 105.5. Er jo trivelig å ha litt å følge med på :P

Link to comment
Share on other sites

Hvem var det som gikk inn i Funcom for litt siden? Det var litt av en gambling og jeg håper vedkommende satte en SL som gikk inn...

 

Blir vel ikke noe bedre på mandag, når CEO har solgt 18,7% av akjsebeholdningen.

 

Tror jeg skal bunnfiske til uka, og håpe på en opptur ifm Games Convention. Satser på at noen spennende nyheter der, gir aksjen et kortvarig løft :rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var ille i Funcom i dag, men også generelt store utslag for mange selskaper.

Selv er jeg selfølgelig mest fornøyd med at REC har komet litt i siget etter de gode tallene de presenterte forleden :happy:

 

Indeksene i statene sliter med å holde seg i blått på tross av fortsatt svekkelse av oljeprisen.

Holder tendensen seg ut dagen skal vi nok i det minste ta et lite dykk under 400 igjen på mandag :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...