Jump to content

Episode 1111 - Fredag 22. august 2008


Bartender

Recommended Posts

Da ender vi vel opp 1%..... :wink:

 

Med inngang 70,05 er det fint lite å bekymre seg om for min del :cool:

 

Anser det som en Ære at det er folk her på forumet som benytter mine bjørnehandler som kjøpssignal / tegn på Bullmarked.

 

Får legge inn noen "falske" meldinger innimellom - så tenker jeg det blir "svett" oppe i dalen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev dette på søndag, etter at Hoff@ hatt lest analyser i "Se&Hør" og at nå måtte man få på seg "realitetsbriller".... :mellow:

 

Jeg forventer en meget sterk uke på børsene og ikke bare denne uken, men resten av 08 kan bli en av de sterkeste perioder på flere år...!

 

Videre ser vi at dette stemte bra og jeg tror ikke vi er veldig langt unna en lengre BULLISH periode..

 

Tips igjen: Nesten ALT på hovedindeksen er gode kjøp nå!

 

Med inngang 70,05 er det fint lite å bekymre seg om for min del :cool:

 

Anser det som en Ære at det er folk her på forumet som benytter mine bjørnehandler som kjøpssignal / tegn på Bullmarked.

 

Får legge inn noen "falske" meldinger innimellom - så tenker jeg det blir "svett" oppe i dalen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventer en meget sterk uke på børsene og ikke bare denne uken, men resten av 08 kan bli en av de sterkeste perioder på flere år...! :smile:

 

Husk børsen har hatt en av sine sterkeste perioder på mange år fra 03 - 07 , og etter det falt fra omlag 540 - 380, deretter satt ny all time high til omlag 540, for tilslutt å falle tilbake til omlag 400 hvor vi er nå.

 

Om vi er i et bearmarked, kan likevel et formidalt "suckersrally" slå til, og kursene stige opp mot 500 igjen, før det igjen snur ned og skaper nok en lavere bunn. (Om det vil kunne karakteriseres som en av de sterkeste perioder på mange år, gjenstår å se.)

 

Om et bullmarked slår til og skaper en "ny all time high" slik at ovennevnte sitat slår til, så er jo det suverent.

(Om det evt. kan karakteriseres som en av de sterkeste perioder på mange år, vil også gjenstå å se.)

 

Jeg tror, uansett hvordan høsten farer avgårde med hovedindeksen så må den i så fall hektes på de siste 5 års oppgang, som har vært lånefinansiert vha eiendom og banker med mere "penger enn vett", for at den skal kunne betraktes som en avsluttende del av en sterk periode på flere år.

 

En ting er i alle fall sikkert Zoonic, du er en mann med store ord, og meningers mot.

 

Det skal du ha respekt for, og ...Det liker jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

____

 

 

drinks.gif !!

 

TorValdsen(det er en mann etter mitt hjerte...)

En ting er i alle fall sikkert Zoonic, du er en mann med store ord, og meningers mot.

 

Det skal du ha respekt for, og ...Det liker jeg

 

 

 

____

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...