Jump to content

Episode 1114 - Onsdag 27. august 2008


felis

Recommended Posts

God morgen!

 

Oljeprisen stigende pga Gustav. Orkanen svekket seg til tropisk storm idet den passerte Haiti, men ventes å samle nye krefter. Retningen er fortsatt mot viktige oljeinstallasjoner. Sørger nok for at ikke oljeprisen faller tilbake igjen med det aller første.

 

NewTrackAug26.jpg

 

Lykke til idag! :biggrin::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne vært fluen på veggen i styrerommet hos CRU. Kursen har blitt massakrert den siste tiden, og det ser ikke ut til å ta noen ende. Jeg realiserte et smertelig tap på 4,86 og er glad jeg ikke har kjøpt meg inn igjen, for kursen går bare en veg virker det som.

 

Kan ikke forstå annet enn at markedet har mistet troen på selskapet. Stikkord må være manglende og villedende informasjon fra styret, mislykket guiding, stor gjeldsgrad, og mye usikkerhet.

Link to comment
Share on other sites

Paranoid ??

 

Nå høres du ut som en sliten CRU-aksjonær :laugh::laugh:

Neida, jeg har bare gjennomskuet strategien. Han har lagt ut salgsordre på 115.25/115.50/115.75 og kjøpsordre på 114.75/114.50/114.25 osv. Samtidig er volumet i aksjen syltynt, spesielt hvis man ser bort fra handelen på 115.00 som 95% fiktiv (intrahandel). Han har følgelig full kontroll i aksjen og sørger for å sende kursen tilbake til 115.00, hvor den veksler mellom + og -.

Link to comment
Share on other sites

Heia Gustav :laugh:

 

Utviklingen over dammen er også gledelig (for en p.t. longer) enn så lenge, selv med stigende oljepris. Dollaren svekkes dog, så det er nok ikke bare Gustav som skal ha æren.

 

Måtte trenden holde helt inn... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Det er sikkert greit, bare du ikke kjøper høyere. Han vil at folk skal selge på 114.75 og lavere, samt kjøpe på 115.25 og høyere.

 

Køpte ut fra følgende enkle resonnement:

Når Acy og Sub henger høyere - er det større sannsynlighet for at Akso kommer diltende etter....

 

Prøvde meg med å legge inn salgsordre på 115.75, men det ser ikke ut til at den gikk inn.

Slik som dagen avsluttet er det kanskje like greitt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...