Jump to content

Episode 1147 - Mandag 13. oktober 2008 *


Hoff@

Recommended Posts

Ja, dette er ett skikkelig bjørnerally. Jeg er glad jeg motsto fristelsen til å ta gevinst i dag. I morgen kan det bli enda vanskeligere å holde seg unna salgsknappen...

 

Noen få minutter før stengetid er de store indeksene opp over 10% 'over there'...

Link to comment
Share on other sites

Noen få minutter før stengetid er de store indeksene opp over 10% 'over there'...

Og det endte med 11-12% oppgang. Tydeligvis en panikkartet shortinndekning på slutten da man ikke fikk den forventede gevinstsikringen. Spørsmålet er om USA-markedet allerede i morgen innser at dagens oppgang var i overkant? I så fall kommer smellen på Oslo børs tirsdag ettermiddag eller onsdag morgen. Time will show. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe ja, jeg hadde faktisk forventet maaange sider med skriverier på forumet nå, men den gang ei. Du er vel kanskje den eneste som traff bunnen bortimot perfekt da Pirelli :laugh: Det er bare å gratulere. Jeg har valgt å unngå ekstremsporten og ser ikke helt for meg at jeg gjør noe med det med det første, men hvem vet. Faktisk har jeg satt litt pris på å sitte bekymringsløst på utsiden i det siste og uroen har vel ikke bare forsvunnet helt etter et ekstremt rally på wall street...? :mellow: Derfor blir jeg nok på sidelinjen litt til og sover godt om natten. Men det er klart at med den flying starten du har fått i dag (og garantert fortsatt fantastiske åpningen i morgen) så vil vel du sove bedre enn de fleste. Fortsetter dette lenge mister jeg vel søvnen som følge av å ha misset toget :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ja, du satte vel en "tett" SL du Hoff@..... :wink:

 

Dette avhenger av tid og sted, i dag satte jeg en tett SL for jeg måtte stikke før børsen stengte, er sjeleglad for det når en ser på rallyet i USA, OIX er opp 14%, dette kan ikke fortsette
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...