Jump to content

Episode 1149 - Onsdag 15. oktober 2008


Pirelli

Tipp sluttnotering for OSEBX fredag denne uken  

33 members have voted

  1. 1. Fredag er OSEBX

    • Under 240
      7
    • Mellom 240 og 270
      16
    • Over 270
      10


Recommended Posts

Kanskje du skal revurdere :blink:

 

Yara er virkelig en møkkaaksje i dag, håper bare ikke selskapet er like dårlig som aksjen. Freddan får vi svar...

 

Må si det er fristende å kjøpe et lodd før fredagen ja... Det strider jo veldig mot den risikoavershet jeg har hatt i det siste, men de vil jo isolert sett garantert kunne vise til ett godt resultat. Så spørs det da hvordan det står i forhold til forventningene i markedet da og ikke minst hva de sier om fremtidsutsiktene. Det blir sikkert vel så mye vektlagt...

 

Det virker uansett som om støtten på 150 er rimelig sterk. Jeg ser ikke bort i fra at det kan være den endelige bunnen for Yara. Verdt ett lodd tro? Hmmmmm. Jeg har fortsatt morgendagen på å bestemme meg da.

 

Jeg stemte på midterste intervallet i pollen og tror fortsatt mest på det, men i dagens marked, who knows :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Synes egentlig OSE er forbausende sterk idag jeg. Klart fall i oljeprisen siden igår og likevel gjør vi det bedre enn de aller fleste andre børser i Europa.

 

Sånn ja. Dette er mer i samsvar med hva jeg ventet ja... :laugh:

 

Fikk ikke kastet meg på toget som gikk på mandag, men det ser ut til å settes opp nye tog...

Link to comment
Share on other sites

Fredagens sluttnotering for OSEBX var 239.72. Så kom halvannen jubeldag som kulminerte med 285.98 i går. I dag ender vi under 250. Ikke mye igjen av oppgangen med andre ord. Hørte jeg noen jamre suckers rally? :sad:

 

Det interessante nå er om fredagens sluttnotering blir årets laveste notering. Tror du mener at så langtfra er tilfelle, men selv er jeg slett ikke sikker. Blir ikke overrasket om 239.72 ble vendepunktet (men heller ikke motsatt) :laugh:

 

Og SDRL under 70 koner må da være billig.......

Link to comment
Share on other sites

Det interessante nå er om fredagens sluttnotering blir årets laveste notering. Tror du mener at så langtfra er tilfelle, men selv er jeg slett ikke sikker. Blir ikke overrasket om 239.72 ble vendepunktet (men heller ikke motsatt) :laugh:

Jeg kan ikke skjønne verken hvordan eller hvorfor nevnte verdi skal bli årets laveste. Redningspakkene og deres tilhørende suckers rally er historie. Dagens realiteter er et knippe makrotall fra helvete. USA er i resesjon, og jeg forventer at børsene deres vil navigere deretter. Oljeprisen er et lite kusehår fra 60-tallet. I morgen tidlig må Oslo Børs trolig forholde seg til kraftige børsfall både i USA og Asia. Alt vi har å stå imot med er en buffer på 11 fattige poeng ned til fredagens intradagbunn på 235.88. Det kan umulig holde! :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...