Jump to content

Episode 1150 - Torsdag 16. oktober 2008


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Jeg tar et bet på at den irrasjonelle styrkingen av børsen vil fortsette, og kjøpte meg litt okser.

 

Edit:

 

Elendig timing, men futtene stiger så jeg blir sittende.

 

Hvordan gikk det med oksene dine til slutt? Sitter du fortsatt på dem, salg med tap/vinn?

 

Selv kjøpte jeg noen bjørner på slutten av dagen. Holder på dem over natten, i 'håp' (kanksje tro er et bedre ord) på at USA synker litt i kveld. Kanskje jeg kan realisere noen kroner i morgen. Den som lever får se.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke fulgt med så nøye de siste dagene. Mye annet å gjøre og det er sjelden moro å følge med, for å si det særs forsiktig :dry:

 

Men tok en titt på enkelte av aksjene jeg normalt følger ganske tett, og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Bunnen er virkerlig i ferd med å kollapse totalt, når de selskapene som har hatt en viss motstand i motsetning til røkla går fullstendig på tryne!

 

SDRL har falt en hel del allerede, men 49,90 / -27,76% på én dag! :blink:

ODIM: 38,80 / -25,38% :blink::blink:

 

ODIM har holdt stand særs lenge og sluttet på 52 i går etter å ha ligget mellom 60 og 110 det siste halvannet året. Virkelig skremmende!

 

Andre syke, nei psyke kurser:

AKSO: 48,84 / -16,78%

GOGL: 8,85 / -10,88%

JIN: 12,90 / -17,83%

YAR: 136 / -9,78%

 

Eneste som holder stand er KOG på 275 / -3,51%.

 

Det virker som all tro på olje og oljeservice er like tilstedeværende som snøen i Sahara (SUB ned 25,24% også).

 

Dundrer vi ned under 200 i morgen, eller får vi en (pitte)liten rekyl? :ohmy:

 

Grøss! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gikk det med oksene dine til slutt? Sitter du fortsatt på dem, salg med tap/vinn?

 

Selv kjøpte jeg noen bjørner på slutten av dagen. Holder på dem over natten, i 'håp' (kanksje tro er et bedre ord) på at USA synker litt i kveld. Kanskje jeg kan realisere noen kroner i morgen. Den som lever får se.

Jeg sitter enda Myron.

Måtte gå tidlig fra jobb pga barneselskap hjemme. Når jeg gikk fra kontoret var bjørnene mine i pluss. Det er de definitivt ikke nå lengre :laugh: , selv om det ikke er så ille.

Unaiten er jo en jo-jo, så dette kan enda gå begge veier med tanke på morgendagen.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte SDRL mot slutten av dagen igjen til snittpris 55. Regnet med at denne aksjen fikk jeg ikke billigere. Så feil kan man ta......Har et prinsipp i disse tider om å ikke sitte over helgen med aksjer. Må kanskje gjøre et unntak med denne posten.

Link to comment
Share on other sites

Måtte inn å klippe noen SDRL jeg også, på kr 52,-. Vanvittig fall i dag, P/E er vel nå lavere enn 3 blank for 2009. Ville være rart om E-en i P/E skulle svikte der nå, kun uken etter at Trøim kjøpte for ca NOK 5 mill (hvis jeg husker riktig)...Riktignok vekslepenger der i gården..

 

Time will show.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...