Jump to content

Episode 1204 - Onsdag 7. Januar 2009


Pirelli

Recommended Posts

Under sterk tvil starter jeg onsdags pitten, jeg tror det kan bli litt rødt i morgen på OSE. Oljeprisen har roet seg og faller litt tilbake. Og det er vel bare de ny sosialistiske amerikanerne som klarer å se noe positivt i at FED ser mørkt på fremtiden (for da kan det komme enda en redningspakke)...

 

Alcoa er ned i etterhandelen etter nyeheten om at de skal kutte 13.500 jobber.

Link to comment
Share on other sites

Japan starter opp, men mye kan skje før OSE åpner.

 

Jeg hadde en flott børsdag idag, men det betyr vel fort at jeg ryker på en smell i morgen.. Har lært mye siste månedene av å lese her på forumet og bare følge med på markedet, og det er jo veldig moro når man treffer.

 

Selv regner jeg med vi starter noenlunde flatt og så skal ned mot ettermiddagen... men så var det jo det med at jeg traff idag...

Link to comment
Share on other sites

Hva tror du om Saedrill i dag. Skal vi opp?? Den virker ganske sterk i forhold til andre aksjer

Tror oljen avgjør det, nesten fullt og helt. Så du kan nesten likesågodt spørre om hvilken retning oljen kommer til å ta. Jeg aner ikke :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja volumet ser ut til å bli mindre idag. Det var visst vi "bearsa" som sørget for volumet igår :cool: Det var egentlig litt trist for vi trenger volumet for å kunne trade aktivt... Alt blir mye enklere.

 

Dekket litt av shorten i RCL, solgte DNBNOR litt for tidlig, AKSO ble kjøpt litt for tidlig, 49,1..

Link to comment
Share on other sites

Det kom elendige tall 14,15 så det er grunnen

Dette kombinert med plan for våpenhvile og påfølgende fall i oljepris, da bare måå ting gå i dass. At en mulig slutt på krig skal være negativt føles litt feil da men :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Skal si AKSO går sørover... Noen formening om hvor den stopper :huh:

 

Den stopper vel å synke når OSEBX slutter å synke, jeg personlig tror det bare er liten dupp midlertidig pga tallene fra usa, men man vet jo aldri. Kjedelig for deg ja, så du kjøpte tidligere idag :/

 

Jeg har bare sittet og kikka på idag, tenkte kanskje gå inn i SUB igjen når det roer seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...