Jump to content

Episode 1204 - Onsdag 7. Januar 2009


Pirelli

Recommended Posts

Selv regner jeg med vi starter noenlunde flatt og så skal ned mot ettermiddagen... men så var det jo det med at jeg traff idag...

 

Selvfølgelig har jeg vært ute idag siden jeg ikke hadde tro på at jeg kunne treffe to dager på rad... jaja :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Tok tilbake hele AKSO posten som ble solgt i går :biggrin::blink:

 

Slike utslag etter US lagertall har vi sett før, med en tilsvarende opptur utover kvelden. Jeg blir ikke forundret om oljen har tatt tilbake det tapte innen børsen åpner i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Tok tilbake hele AKSO posten som ble solgt i går :biggrin::blink:

 

Slike utslag etter US lagertall har vi sett før, med en tilsvarende opptur utover kvelden. Jeg blir ikke forundret om oljen har tatt tilbake det tapte innen børsen åpner i morgen.

 

...åååå, som jeg håper du får rett :sad: ... heldigvis så hadde jeg short i rcl som redda dagen :wink: ...

Link to comment
Share on other sites

Det at rekordmange mister jobben er vel ikke akkurat noe skremmende som vil få kjempekonsekvenser for verden. Dette er jo bare småtterier i forhold til hva vi opplevde med alle bankkonkursene i USA.

 

Det vi ser nå er "bivirkningene" av finanskrisen som i og for seg er under kontroll ved hjelp, og bruk av hjelpepakker. Riktignok tar det litt tid før de fungerer optimalt, men jeg tror verden går i riktig retning. Overraskende hvor negativt USA tok meldingen hvertfall.

 

Oljeprisen synker kraftig i kveld og vi skal vel godt ned fra start i morgen, norge er tross alt en oljebørs...

Link to comment
Share on other sites

Godkveld :laugh:

Jeg måtte løpe før OSE stengte i ettermiddag og la inn kjøp på AKSO til 44,80 i sluttauksjonen.

Det er alltid spennende og komme tilbake for å se om ordren har gått inn :mellow:

Jeg var 5 øre for kjip, men når en ser USA nå var det vel likegodt :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Synes det var tendenser til kjøpsiver på slutten i US så det endte ikke på LOD. Skulle ha noen US aksjer billigere på slutten men fikk de aldri... Kan hende dette var mest teknisk retur/gevinstsikring?? Oljeprisen gikk jo litt mer ned så det blir nok litt ned på OSE, men tror ikke det blir noe mer enn 1-2 % ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...