Jump to content

Episode 1206 - Fredag 9. Januar 2009


Pirelli

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

En god åpning blir erstattet av en nedadgående/sidelengs bevegelse, jeg tror ikke det er krutt nok til at vi stiger mer før 14,30, det dabber vel heller av både på omsetning og kursutvikling.

 

For i dag er det 1 ting som gjelder og det er

 

USA: Arbeidsmarkedsrapport, desember, klokken 14.30

 

selv om det samtidig kommer 2 andre tall også.

 

USA: Timelønn, desember, klokken 14.30

USA: Non-farm Payrolls, desember, klokken 14.30

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke ganske åpenbart at de kommer til å bli dårligere enn noensinne og er dette i såfall priset inn?

 

Enig med deg, det er ingen som forventer gode tall. Og da er det ofte en lettelse å få katta ut av sekken.

Link to comment
Share on other sites

Hei Hoff og alle sammen :)

 

Hva tror du om arbeidsmarkedstallene som kommer i dag? Er det ikke ganske åpenbart at de kommer til å bli dårligere enn noensinne og er dette i såfall priset inn?

 

Lykke til med trading i dag!

 

 

Klart tallene blir dårlige og blir det "bare" det får vi ett minirally, men er tallene katastrofale er jeg redd for proppen blir tatt ut av markedet på nytt og alt og alle selger i panikk.

Så jeg vil ikke for enhver pris sitte fullastet det er helt sikkert :sad:

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Jeg sitter fremdeles med AKSO aksjene mine.

Hadde nok vært lurt å tatt noe fortjeneste på 50 tallet :blink:

Er det noen som vet hvorfor den faller såpas tilbake eller er det bare gevinstsikring?

Børsklimaet virker veldig usikkert for tiden og mulig det er lurt å sitte litt på utsiden.

Men det er ikke lett :biggrin::biggrin:

 

 

Mitch

Link to comment
Share on other sites

Nå synes jeg børsen holdt seg godt i forhold til den fallende oljeprisen. Foreløpig har det forøvrig blitt akkurat slik jeg trodde, omtrent et speilbilde av dagen i går - zig-zag deluxe. Ganske så kjedelig egentlig. Har begynt å bli vant til ekstreme utslag :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikkje forstå kvifor oljelagera øker på kaldaste vinteren. Kan det vere at Usa manipulerer lagertalla fordi dei ønsker billigst mulig olje for å få igang igjen økonomien? :rolleyes:

 

NEI, Det er rett og slett at forbruket stuper :happy:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...