Jump to content

Episode 1206 - Fredag 9. Januar 2009


Pirelli

Recommended Posts

Markedet virker veldig sterkt nå, og jeg har shoppet litt Bull i Sverige og Norge, samt en liten NHY som jeg skal sitte med helt til mandag... :blink:

 

Ser for meg at Januar-rallyet kan fortsette litt til..

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Markedet tar i mot dårlige tall bra og det er mye fondspenger på vei inn i markedet samt at dette historisk er en sterkeste perioden i børsåret.

 

Realøkonomien er dårlig, men ser allerede at enkelte begynner å tenke "gode" tanker, når de får hyggelige brev fra banken. :biggrin:

 

Med så store rentekutt så unngår vi muligens spareparadokset... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nordnet er virkelig ute og kjører i dag. De burde ha greid å fikse problemene nå.

Lurer på hva slags formel de har valgt å bruke for å regne ut prosentvis endring i portefølje i dag.

Er jo helt håpløs!

 

Jeg fikk telefon fra dem og det er spesielt ille om du har handlet unoterte, jeg har kjøpt endel SKDP i det siste og det har ikke blitt registrert som endring i porteføljen.

 

Handlet resten AKSO til 44

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare kjøpt i Xact Derivat bear. Men jeg vet jeg bommet med investeringen i går og havnet på minus siden. Og nå var den nesten i null og enda mente den at jeg var ca. 5% i minus. Det holder ikke mål.

I tillegg mangler det sluttsedler for alle handlene mine i går. Men dette skrev dem jo om.

Link to comment
Share on other sites

jeg la inn kjøp på AKSO på 43,85 2 timer før slutt, og sto i lang tid som eneste kjøper på 43,85

 

Hvorfor fikk jeg ikke noe i sluttauksjon. Jeg burde være den første.

 

 

Normalt legger jeg meg litt under/over i sluttauksjon og da går det bra.

 

det var over 190 000 som ville kjøpe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...