Jump to content

Episode 1218 - Tirsdag 27. januar 2009


AndersBB

Recommended Posts

Heisann. Takk for i går.

 

I dag tenker jeg å ta gevinst i yara. Har hatt god inntjening der... Selger ikke fordi jeg ikke tror på videre fremgang, men jeg har lenge ment at oljesektoren har større muligheter. Sevan aksjen er utbombet, og jeg syns det nå virker som om shorterene har gitt den opp. Tror det er et fint tidspunkt å gå inn i aksjen på. tenker å gå inn i den på mellomlang sikt, men et bestemt kursmål.

 

Har også planer om å kjøpe litt bull i dag og holde på de noen ukers tid.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har en kommentar til Funcom oppgangen... Er det noe underliggende eller er det kun celina som har promotert aksjen litt?

 

Ikke undervurder Celina, hun er jenta mi :biggrin: Viss hun vil, men det vil hun neppe :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ikke undervurder Celina, hun er jenta mi :biggrin: Viss hun vil, men det vil hun neppe :wub:

 

Hehe....si ikke det, Hoffa@ - Det må da være lov å spørre om "sjangs" ??

 

Litt Bruit bak øra og nypusset gebiss burde gjøre susen.

 

Stå på :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

AKSO oppfører seg rart i dag, normalt skulle den ha sunket endel, men det holder seg så langt, kanskje noen er på vei inn? Folketrygdfondet?

 

Kan den holde seg ut dagen, med oljepris som faller såpass..

Link to comment
Share on other sites

AKSO oppfører seg rart i dag, normalt skulle den ha sunket endel, men det holder seg så langt, kanskje noen er på vei inn? Folketrygdfondet?

AKSO lagget kraftig etter ACY og SUB etter de siste par dagene, så det var vel en utjevning vi så i dag?

I tillegg har jo AKSO blitt rimelig gruset i det siste. Det er ikke mer enn et par uker(?) siden den var over 50...

Men det var jo før PW'en da :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har en kommentar til Funcom oppgangen... Er det noe underliggende eller er det kun celina som har promotert aksjen litt?

FUNCOM har litt på gang. De skal lansere Age of Conan i Polen nå snart, og snart i Asia også Xbox 360 plattformen. i tillegg har de startet å utvikle det nye spillet sitt. Så ting skjer der. Jeg har lenge vært inne på tanken og kjøpe, så denne oppgangen i dag kom litt brått på. Tror det kan være ok å sitte der en stund nå. Skal ikke se bort i fra en kurs på 5-8 ila. 2009.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...