Jump to content

Traders Pit - Episode 60 - Fredag 18. juni 2004


Laphroaig

Recommended Posts

Da har vi hatt en runde med god fremgang for industri og oljerelaterte aksjer, mens IT-sektoren har fått litt stagnasjon. Kanskje den kommer seg i løpet av fredagen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at gullprisen stiger endel nå og er det ikke snart tid for en rekyl oppover for CRU? :arrow:

 

Ellers så har jeg kikket på NOI teknisk i ettermiddag.

 

NOI ligger i den nederste delen av den stigende trendkanalen og ligger perfekt an til en stigning ganske snart.

Rent teknisk så har den oppført seg som en drøm siden 14.04.04 og det overrasker meg mye om ikke dette forsetter.

 

Ellers så er både S&P (-0,03) og dow - (-0,04)

tatt seg bra inn. Kan de avslutte blått og gi oss nok en fin dag i morgen?? :wink::wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke skaffet meg Nettmegler men for å se hvordan det hadde gått så later jeg som om jeg hadde kjøpt 20 000 Petrolia Drilling Aksjer til en pris av 11200,- :)

 

Kommer med Update om hvordan det hadde gått !

 

Felge

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke skaffet meg Nettmegler men for å se hvordan det hadde gått så later jeg som om jeg hadde kjøpt 20 000 Petrolia Drilling Aksjer til en pris av 11200,-  :)  

 

Kommer med Update om hvordan det hadde gått !

 

Felge

 

Flott at du begynner slik! Blir morro imorgen for å se hvordan aksjen går da. Imorgen starter det mest sannsynlig opp en ny runde av aksjekonkurransen. Meld deg på der med noen aksjer, og se hvordan det går! Du finner aksjekonkurransene under SnikkSnakk.

Link to comment
Share on other sites

Flott at du begynner slik! Blir morro imorgen for å se hvordan aksjen går da. Imorgen starter det mest sannsynlig opp en ny runde av aksjekonkurransen. Meld deg på der med noen aksjer, og se hvordan det går! Du finner aksjekonkurransene under SnikkSnakk.

 

Det skal jeg :D

Link to comment
Share on other sites

noi.gif

 

Hvis NOI ender opp i morgen så er dette et kjøpssignal. Møter motstand ved 3,50-3,60. Blir heller vanskelig hvis det går nedover. Skal prøve meg med noen handler i den, og så får vi se hvordan det går!

Link to comment
Share on other sites

Det ser bra ut for NOI, den bryter oppover og understreker ennå en gang hvor støtten er.

 

Håper at også CRU fortsetter, den har vært slapp i det siste.

 

TOM ble anbefalt Plus 201, se under.

 

Tomra har brutt opp på høyt volum og gitt et sterkt kjøpsignal. Aksjen har lite motstand før 35,- som vi velger å benytte som kortsiktig potensiale. Kjøp på dagens nivå med stop loss hvis aksjen faller under 29,-

Link to comment
Share on other sites

Fint for NOI at den får litt oppmerksomhet fra meglere, den har jo egentlig levd et "stille" liv i så måte.

 

Skulle tro at med dette blir den spennende fremover,...ser vi 4-tallet til uka?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke skaffet meg Nettmegler men for å se hvordan det hadde gått så later jeg som om jeg hadde kjøpt 20 000 Petrolia Drilling Aksjer til en pris av 11200,-  :)  

 

Kommer med Update om hvordan det hadde gått !

 

Felge

 

 

kl 11,23

 

Aksjer ligger opp 1,79% dvs 0,01 krone

Prisen er nå 0,57

Mine 11200 ville da være værdt 11400

 

* En verdiøkning på 200 kroner 8)

 

Felge

Link to comment
Share on other sites

Dette ser ut som en kanondag, jeg har så å si bare blå porteføljer, er det på tide å sanke inn noe??

 

Synd at jeg er så opptatt i jobben i dag, så jeg tror det får stå til og heller sjekke kursene av og til

Link to comment
Share on other sites

En fin dag, mye positivt.. rett og slett en fornøyelse, men at det skulle være så blank interesse for GOD...synd.

 

Kan ikke noen smelle til med litt skikkelig satsning her?

Link to comment
Share on other sites

DAmn der er aksjene i "0" igjenn .. ser ut son en nøytral dag, bare vent til jeg får meg nettmegler da slår jeg itl for fullt.. :P

 

 

Mener det beste var om John Fredriksen kunne gitt meg 500 000 FRO aksjer !!! :!: :!:

Link to comment
Share on other sites

DAmn der er aksjene i "0" igjenn .. ser ut son en nøytral dag, bare vent til jeg får meg nettmegler da slår jeg itl for fullt..  :P  

 

PDR er vel ikke den aksjen jeg hadde kommet til å satset på hvis jeg skulle ha dagtradet, av den enkle grunn at den varierer veldig lite. Med andre ord, en kjedlig aksje. I motsatt hjørne har vi NOI! :wink:

 

(Men jeg sier ikke at PDR ikke kan gi avkasting over lengre tid, ser ut som den har begynt på en flat utvikling oppover..)

Link to comment
Share on other sites

DAmn der er aksjene i "0" igjenn .. ser ut son en nøytral dag, bare vent til jeg får meg nettmegler da slår jeg itl for fullt..  :P  

 

PDR er vel ikke den aksjen jeg hadde kommet til å satset på hvis jeg skulle ha dagtradet, av den enkle grunn at den varierer veldig lite. Med andre ord, en kjedlig aksje. I motsatt hjørne har vi NOI! :wink:

 

(Men jeg sier ikke at PDR ikke kan gi avkasting over lengre tid, ser ut som den har begynt på en flat utvikling oppover..)

 

Jeg bare later som om jeg hadde satset på den om vi haded snakket real cash så tror jeg kanskje jeg hadde sett på noen andre kanskje NOI ja :D

Link to comment
Share on other sites

Denne uken ble jeg for sen til å delta i aksjekonken.

I 20 uker har jeg hatt GRO som favoritt, med vekslende hell.

GRO har steget med nermere 8% fra sist fredag.

 

Det gjør utrolig godt for min virkelige portefølge, som atter viser blå tall :D :D

Link to comment
Share on other sites

Denne uken ble jeg for sen til å delta i aksjekonken.

I 20 uker har jeg hatt GRO som favoritt, med vekslende hell.

GRO  har steget med nermere 8% fra sist fredag.

 

Det gjør utrolig godt for min virkelige portefølge, som atter viser blå tall :D  :D

 

Høres bra ut :D når komemr det ny aksjekonk ? :?:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...