Jump to content

Traders Pit - Episode 67 - Tirsdag 29.juni 2004


Utzi

Recommended Posts

Ny dag og nye muligheter.

 

Stjeler Pirelli's grafer (eller det vil si BigChart's grafer):

fpNASDAQ-narrow.gqplus?630fpDJIA-narrow.gqplus?693

 

Endte litt ned i USA i kveld.

 

Nåja.

 

Tror fortsatt ORK er et greit bet. Synes den så veldig 178 ut forrige uke, men beklageligvis har den møtt motstand på 176. Får se an situasjonen i morgen.

 

Uansett.

 

NHY var jo en fin shortemulighet i dag, blir spennende å se hvordan den oppfører seg i morgen.

 

Happy Børsday!

Link to comment
Share on other sites

Solgte litt NOI, faktisk første handel i den i dag, etter å ha lagt den ut for salg på forhånd. - Men sitter tungt inne fortsatt, ingen fare. Vil bare vekte porteføljen litt om og trade i den.

Link to comment
Share on other sites

Jeg solgte "alle" mine i NOI for 3,29 i dag (ut på SL)

 

Jeg hadde ikke så mange, men er litt usikker på veien videre på kort sikt (generellt OSE)

Så jeg satte en stram SL på JIN og NOI som begge røk ut i dag.

 

Ellers så fortsetter CRU og skuffe, gullprisen er litt ned og CRU reagerer umiddelbart.

 

Det positive er SIN som er anbefalt av Pareto i dag, kursmål er flyttet fra 15 til 20, pga økende byggekostander,

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om bunnen ingen ende vil ta i NOI i dag?

Mange SL,ere som blir utløst på en gang.

Vi er igrunn noen utalmodige pessemister angående NOI nå. :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Utzi, glem det gamle trading mønsteret. Brønn 3 produserer og ting ser lysere ut enn på lenge. Dette er en glimrende kjøpsmulighet. Hadde jeg hatt nok cash skulle jeg fjærnet snabelen på 3,20. Men er desverre lastet i Eiendom. Ikke lurt å ha for mye penger i høyrisiko aksjer :)

Link to comment
Share on other sites

Nei dette var en kjedelig dag, jeg tar meg heller en tur i båten, det er jo sommer ute :arrow: :arrow: :arrow:

 

Hva er skjedd med aksjekonken forresten?? Er det sommer ferie der også :wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Aksjekonken er der den men er litt vanskelig å finne, prøv denne: http://www.aksjeforumet.no/forum/viewtopic.php?t=360

:arrow:

Nei dette var en kjedelig dag, jeg tar meg heller en tur i båten, det er jo sommer ute :arrow:  :arrow:  :arrow:  

 

Hva er skjedd med aksjekonken forresten?? Er det sommer ferie der også :wink:  :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...