Jump to content

Traders Pit - Epsiode 72 - Tirsdag 6.juli 2004


Hoff@

Recommended Posts

I dag får jeg gleden av å starte ny episode!

Det er det eneste jeg rekker, jeg drar på en ukes ferie i dag. :wink::wink::wink:

 

Det så ut som USA hentet seg litt inn i går, men utviklingen her hjemme blir vel sideleng/litt ned tenker jeg.

 

Jeg kjøpte ennå litt i SINVEST i går, jeg finner knapt en bedre ferie-bet en SIN nå.

 

Jeg må si jeg beundrer alle trofaste TOM aksjonærene, 2 skritt frem og ett og ett halvt tilbake -en dag, neste dag 1 og ett halvt skritt frem og 2 tilbake!!!!!!

Jeg tror jeg hadde blitt sprø av mindre,

jeg vet at det tyske markedet er stort, men det virker nesten som TOM ikke er liv laga uten Tyskland :?: :?: :?:

 

Uansett så preges OSE av sommerstille nå og for den som vil akkumulere, fins der mange gode kjøp.

 

Jeg kommer til å titte innom når abstinensen blir stor.

 

GOD FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Støtter forslaget om hytta... blir vel en kjapp tur her også. Tenker fluestanga blir med og da har vi ørret til kvelds. Har et fast vann bare 20 minutter unna som leverer 2 stekepanner småørret på halvannen- to timer.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg spent. Gearet litt og kjøpte SUO på 22,1 og mye TAD på 16,5. Jeg tenkte at NASDAQ ødela for IT -og at NASDAQ og resten av børsene vil gå oppover senere ikveld og gjøre futtene grønnere enn det ser ut til.. så får vi se om det slår til. Tror TAD kan kommemed bra tall, mtp mye innsidekjøp og markedet generelt. ASC lå med 50K på 23,6 i OTR, fikk en internhandel på 20K, ellers ikke noe..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...