Jump to content

Traders Pit - Episode 75 - Fredag 9.juli 2004


Utzi

Recommended Posts

Slik er status i USA:

 

fpNASDAQ-narrow.gqplus?630fpDJIA-narrow.gqplus?630

 

Gull fortsetter oppgangen, og i skrivende stund er gull/sølv-indeksen i USA opp med 1,24%. Kjøp gull folkens :wink:

 

Drar opp på hytten i morgen, så jeg får ikke fulgt markedet. Kanskje like greit...

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

Konstaterer at XAU endte opp 1,33% og at gull står i 407$ før jeg lar børs være børs for helgen og pakker til hyttetur.

 

I stedet for å bunnfiske aksjer, skal jeg fiske fjellørett. Dere får ha en fin børsdag dere som er igjen.

Link to comment
Share on other sites

Veldig lav aktivtet i pitten idag.. Er det godværet som har skylden? Hvordan er været i Norge forresten? I Trøndelag så er det overskyet og kaldt. Sitter bare å venter på sommeren skal komme.

 

OSE er da ned idag. Vil den bryte ned igjennom 200 iløpet av neste uke?

tplotindex.php?index=OSEBX&width=468&height=250

 

 

 

NOI har startet en farlig trend nedover, og det ser ikke ut til at den har tenkt å stoppe..Men like vell er mitt tips idag at den kommer til å slutte omtrent uendret..pplot.php?paper=NOI&exchange=OSE&from=20031222&to=20040709&period=&ema_percentage=&height=250&width=500&bollinger_period=&bollinger_std=&envelope_period=&envelope_shift=&lrc_period=&lrc_date=&tc_period=&tc_date=&tc_unbroken=&tc_regress=&ama_align=

 

Hvordan går det med TOM da Pluss201 og Tekniker`n?

Link to comment
Share on other sites

Merker meg at det er veldig mange som venter på TOM-nytt.

 

Det er 27 brukere i forumet :: 7 Registrerte, ingen Skjulte og 20 Gjester

 

Til alle gjester:

 

Når dere registrerer dere så kan dere "abonnere" på en tråd, dermed får dere email når det kommer et nytt innlegg. Itillegg får dere en side, hvor alle nye poster blir ramset opp i kronologisk rekkefølge. Topicene med nytt innlegg blir også merket med en blåfarge.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...