Jump to content

Traders Pit - Episode 176 - Fredag 26.11.04


Hoff@

Recommended Posts

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Kjøpte litt EDBASA, jeg tror at aksjen kan stige en del fremover.

 

Insider kjøp er alltid god signal:

 

EDBASA - MELDEPLIKTIG HANDEL 13:07

 

EDBASA - MELDEPLIKTIG HANDEL

 

(26. november 2004) Konserndirektør Reidar Gjærum har kjøpt

2.300 aksjer til kurs NOK 45,40. Ny beholdning er 4.500

aksjer.

 

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Appropos menigheter,...

 

Savner diskusjonene omkring AKVER og AKY her. Synes aksjene viser stor spenst og øket interesse.

 

Se på volumene i dag, vel rulerer ESO noen kjempeposter i begge selskap, men til den kursen da! Her blir det jul snart!

Link to comment
Share on other sites

Heisann Laphroaig,

EDBASA virker sterk nå, kontraktene er ikke mangel vare og meglerene er positive til aksjen. Jeg håper og tror at aksjen stiger en del fremover.

Det ser ut som aksjen har fått en liten puff etter at jeg kommet med en liten post in på 45,30

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Ser at ASC er de store nettokjøperne i TOM hittil. Blir spennede å følge med ut over dagen. Like før vi begynner å spise på 32.2. Tipper høy i dag 32.6, slutt 32.4...

 

Kan kanskje tyde på at det er et fond som skal sikkere seg, har vært artig med en flagging`s melding nå.

 

Begynner faktisk og trur på det selv, det er jo helt sinnsykt hvor dem hamstrer aksjer.

Link to comment
Share on other sites

JIN, aksjen å bruke rest-pengene av realisert NOI tap på! :)

 

 

---

 

Knallsterk shipping-indeks

 

Baltic Dry-indeksen stiger til all time high igjen.

 

Artikkel av: Øystein Byberg (26.11.04 14:08)

 

For andre dag på rad stiger tørrbulkindeksen Baltic Dry Index til all time high. Dagens opptur er på 136 poeng, tilsvarende 2,4 prosent, til 5.870 poeng, melder Reuters.

 

BDI all time high andre dag på rad

Link to comment
Share on other sites

Warrants er vanligvis ikke så god butikk, jeg kjøper kun warrants dersom jeg tror en aksje står foran en solid reprising. Dette var andre gangen jeg kjøpte warrants, den første var NHY den gangen den stod under 300,-

 

Begge hadde veldig god prosentvis avkastning.

 

Konstaterer at NOI faller litt til, 'pølsa' på 2,40- er falsk. Den blir nok trukket dersom kursen nærmer seg...

 

Har planer om å dobble i NOI dersom aksjen nærmer seg 2,10-

Link to comment
Share on other sites

Kraftig korreksjon ned i MEC nå.

Den måtte jo bare komme etter den ekstreme oppturen.

 

Her kan det åpne seg muligheter for å komme inn til en relativt sett billig penge :?:

Spørsmålet er vel hvor langt ned den skal før den snur. Regner med at det er en del SL som trigges etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

"Vi" fikk rett angående MEC Pantera, jeg ser ikke bort fra at den faller ennå mer.

Har vert ute en tur, ser BDI stiger ennå mer, dette er imponerende, jeg ligger på kjøp på 19,20 på JIN nå.

He he du hadde rett!!

 

Ellers virker TOM bra, har lyst å ta en kjapp tradergevinst, men nå tør jeg ikke lenger. Det må vel snart ramle inn en tysker-ordre til TOM snart??

 

NOI klarer ikke helt å betsemme retningen tror jeg, mange nervøse, så uansett oppgang, blir den nok avløst av at folk gevinstsikrer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...