Jump to content

Ukekonkurranse - Uke 53 (Romjulskonk...)


Pirelli

Recommended Posts

Første mellomjulsrunde er i gang - og dagen ble preget av gode utslag for enkeltaksjer på børsen, men langt jevnere i konk'en.

 

Best gikk det for Hammers (jeg skriver som om jeg ikke kjenner meg selv...), som hadde en alkoholfri 2. juledag :wink: . Frisk som en fisk stilte "han" til start, og la straks merke til mange "slørete blikk" rundt seg ! "Dette bare måtte gå veien med EME", tenkte han - og VEIEN gikk det !!

 

Coban sto vel likevel for den beste prestasjonen ved å nesten holde følge til tross for 3 aksjer :thumbright:. Her var det PAN som virkelig trakk lasset, mens KIT og PSI mest trakk i håndbrekket !

 

OLEX ligger på 3. med EME og PSI. Han prøvde seg med en "frekkis" ved å legge forslaget sitt inn 2 ganger og håpet på dobbel uttelling. Slikt gaver får du nok ikke - selv ikke i disse juletider ! :)

 

Halve feltet havnet på minussiden - til tross for at børsen steg relativt friskt i dag. Ikke mye skiller disse, men trioen Hoff@, Joaand og Dellamorte slet tydeligvis med skallebank og startvansker.

Dere får legge dere tidlig i kveld, da, og håpe på bedre tider i morgen ! :twisted:

 

Dette er forresten en små-historisk dag, med en West Ham supporter på topp - og en på bånn !

Feiret du seieren i går, Dellamorte, siden du var så "slakk" i dag ??? 8)

 

:-D

Hammers 8,90

Coban 7,26

OLEX 5,89

Amatøren 3,52

Satsen 2,29

Hallu 1,99

Ivers 1,70

Birger 1 1,64

Montus 1,49

Filosofen 1,21

Ares 0,53

Thomas 0,38

 

:oops:

Laphroaig -0,11

Pirelli -0,11

PAN -0,26

AOC -0,60

baard.p -0,90

Mølleren -1,67

Carlos -1,74

Quicken -1,74

Pantera -2,33

Hoff@ -2,87

Joaand -3,09

Dellamorte -3,46

 

 

Det er alltid mange "koblinger" og formler som skal legges inn før "første" runde, så send meg gjerne en PM dersom dere finner noe som ikke stemmer på egne prsetasjoner.

 

Lykke til i morgen. Børsen ser jo riktig spennende ut for tiden !

 

Hilsen

Hammers.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett nyhetene på NRK, TV 2 og CNN i dag har jeg nå redigert bort alle "lystige kommentarer" i dagens konkurranse.

 

Mitt eget humør har falt drastisk i takt med kveldens TV-innslag fra Asia, og resten av uka kommer det kun rene resultatlister fra min side.

 

Tanken på alle de menneskelige lidelsene får meg til å føle et meget stort ubehag, og dette er absolutt ikke tiden for de lystige innslagene - selv ikke på Aksjeforumet !

 

Amatøren 7,83

Hammers 5,82

Coban 5,65

OLEX 2,19

Birger 1 1,31

Ares 0,63

Filosofen 0,54

Hallu 0,28

Pantera 0,00

 

 

Joaand -0,39

Pirelli -0,75

Hoff@ -0,96

Laphroaig -1,05

Thomas -1,09

Montus -1,19

Carlos -1,39

Quicken -1,39

baard.p -1,51

AOC -1,51

Satsen -1,57

Ivers -1,70

Dellamorte -3,76

PAN -3,90

Mølleren -3,90

Link to comment
Share on other sites

Runde 3 er over.

Amatøren holder stand, mens Joaand og Pantera seiler opp på de neste plassene.

 

I bunnen er stillingen uforandret !

 

 

Amatøren 9,00

Joaand 6,56

Pantera 6,51

Coban 2,89

Birger 1 2,67

Hammers 2,05

Pirelli 1,42

Hallu 1,42

Hoff@ 1,20

Filosofen 1,00

Ares 0,81

Montus 0,60

Laphroaig 0,37

 

 

Thomas -0,11

OLEX -0,23

baard.p -0,60

AOC -1,29

Satsen -2,75

Carlos -2,78

Quicken -2,78

Ivers -2,98

Dellamorte -4,57

Mølleren -4,64

PAN -5,06

Link to comment
Share on other sites

Da er årets siste konkurranse over, og vi fikk nok en gang et bevis på at de eldste er eldst !

Hele runden må nok betegnes som temmelig volatil, og mange deltakere føk opp og ned på lista i en farlig fart.

 

Etter en sugende innspurt av Hoff@ med salgsanbefaling i GOGL - knep han seieren foran Amatøren !

Sterkt gjort med tanke på at vinneren lå 3. sist etter 1. runde !

 

Bak disse 2 var det jevnt mellom en rekke deltakere, men Ares knep 3. plassen med 0,01 % margin til Joaand.

 

Det var flere deltakere som gikk på en liten smell denne dagen - inkludert Carlos og Quicken i NOI. Dette førte til slutt til bunnplassering foran 2 gjengangere fra denne uken - PAN og Dellamorte - som liksom aldri fikk opp dampen !

 

Dere får ha bedre lykke neste år !

 

 

Hoff@ 9,09

Amatøren 7,20

Ares 4,26

Joaand 4,25

Hammers 3,42

Birger 1 2,66

Filosofen 1,82

Pirelli 1,70

Coban 0,87

baard.p 0,30

Hallu 0,28

 

 

Laphroaig -0,10

Thomas -0,27

Montus -0,30

OLEX -0,45

AOC -0,53

Ivers -2,13

Pantera -2,33

Satsen -3,22

Mølleren -3,53

PAN -4,68

Dellamorte -4,78

Carlos -4,90

Quicken -4,90

 

Jeg vil til slutt ønske alle et lykkelig og framgangsrikt år i 2005 !

 

 

Hilsen

Hammers

Link to comment
Share on other sites

Det er alltid gøy å vinne, selv om andre ting fremstår som viktigere i disse dager.

Det hadde vært gøy med en avsluttende liste for hele år også, jeg har vel forstått det slik at det ikke var noen premie for den beste for hele året.

Vel, mottoet får være at det er ikke viktig med premie, det er viktigst å vinne. He he.

 

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN OG MELD DERE PÅ ÅRSKONK FOR HELE 2005.

Link to comment
Share on other sites

Hei Pantera.

 

Jeg registrerte at du lå godt an svært lenge, men plutselig lå AXX på toppen av vinnerlista.

Kun 2500 aksjer helt på slutten av dagen beveget kursen nesten 10 % i din disfavør.

 

Kursmanipulasjon på slutten av året ????

 

Var det Hoff@ som kjøpte :D - for å sikre seg seieren...?

Link to comment
Share on other sites

Hammers skrev:

Var det Hoff@ som kjøpte  - for å sikre seg seieren...?

 

Sånn er det bare - det er vi på AF som styrer hele børsen. Hadde noenlunde kontroll på Pantera, men Hoff@ kom fra det store intet.

Moralen er: Undervurder aldri en proff!

 

Godt nytt år!

Link to comment
Share on other sites

Det som er som f.. for Hoff@ sin del er at han trolig har brukt opp all ledig kapital for å manipulere seg til topps på årets siste børsdag. :-D

 

Hoffa@ - den bilen du kikket på her om dagen - den blir vel bare en drøm nå ???? :D

 

Men, bruktbilselgerne må jo OGSÅ ha noe å leve av - så der i gården står nok jubelen i taket :hello1: når du nå skal kjøpe deg "ny Lada", 88-modell. Er du riktig heldig skal du se at du til og med blir påspandert både pulverkaffe og pepperkaker før du kjører ut, og skjermene ramler av..... :laughing6: !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...