Jump to content

Avatar - Hvor kan man finne dem???


Pirelli

Recommended Posts

Jeg har skiftet avatar, og brukte litt tid på å finne en jeg syns var beskrivende.... ? Noen av dere har jo allerede avatar, for dere om leter har Getty images noen millioner bilder og illustrasjoner på nettet, du kan søke på forskjellige emner og om det skal være bilde heller illustrasjoner.

 

Sjekk: http://www.gettyimages.com

 

Eksempler:

FEX_039.jpg?x=x&dasite=GETTYIMAGES&ef=1&ev=1&dareq=4C31373A324D3536283E4340494D4B4D

 

occ002.jpg?x=x&dasite=GETTYIMAGES&ef=1&ev=1&dareq=4C31373A374D1C10135143415C594D

 

Kanskje ikke de beste eksempelene, men med litt krativ søking og klikking er jeg sikker på du finner en som er beskrivende for ditt nick...

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Må bare korrektere deg litt, det heter "avatar".

 

Uansett, fin side. Du har jo også www.clipart.com og søk etter bilderfunksjonen på www.google.com.

 

NB:

Det er kun mulig å vise et ikon om gangen, som er maks 100 piksler bredt og 100 piksler høyt, og hvor filstørrelsen ikke overstiger 6kB.

Link to comment
Share on other sites

I hovedinnlegget sier du:

    Jeg har skiftet avatar, og brukte litt tid på å finne en jeg syns var beskrivende....

      Dersom det er målsettingen begynner jeg å lure på hva folk tenker om meg?

       

      Kanskje på tide å finne en ny?

Link to comment
Share on other sites

Avatar er indisk og kommer opprinnelig fra den hinduistiske gudelæren. Avatar betyr rett ut "guddommelig inkarnasjon". En avatar er altså en gud i menneske (eller dyre-)skikkelse.

 

Her er altså et par "ekte" avatarer:

krishna.jpg

 

 

 

vishnu-painting2.jpeg

Her ser du til og med Tyger på bildet 8)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...