Jump to content

Traders Pit episode 11


Hoff@

Recommended Posts

Dette blir vel en dag med mye opp og ned?

Jeg sitter bare med SIN nå (25%) og vil prøve å holde fingrene av fatet i dag, men frister det formye så går jeg kjapt inn og med aktiv SL.

Jeg limer inn ett klipp fra Terra Fond, kansje det er ett godt råd i dagens situasjon?

 

Aksjestrateg Terje Nyborg, Terra Fonds, har en klar melding til sine kunder. Han anbefaler kundene å avvente situasjonen og heller gå glipp av de første prosentene etter at markedet har snudd.

Link to comment
Share on other sites

Et godt råd du har sitert her. Bruker selv å være litt avventende når jeg bruker dobblingstaktikken. - Den er farlig.

 

Men hva mener du om SIN, jeg har ikke sett noen av de faste "nick" på HO komme med sine superanbefalinger på en stund.

 

Er den en kjøpskandidat nå eller bør det avventes til man vet noe mer om OCR videre? - Hørte forøvrig fra en Statoilansatt at ER muligens var å foretrekke i Barentshavet til høsten. NOen som har hørt samme?

Link to comment
Share on other sites

Hei Laphroaig og andre?

 

Når det gjelder SIN så har det vel vært stille pga av at andre ting har tatt fullstendeig oppmerksomheten.

Jeg har ikke andre opplysninger enn at alt er i rute i Singapore.

Av ting angående SIN i det siste likte jeg spesielt CARs anbefaling av SIN.

Link to comment
Share on other sites

STL er nok den tyngste festbremsen i øyeblikket med tanke på hovedindeksen.

 

Ser ellers at BIRD tegner en ganske rett strek ned.

 

Mine to ligger ganske greit til i dag.

 

Lurer på å kvitte meg med siste rest og prøve å finne en lavere inngang. Får se det an ei stund til.

Link to comment
Share on other sites

Heisann folkens!

 

Det kan se ut som det russiske atomdrevne krigsskipet ikke er noen reel fare, men ett regisert spill...? Tiden vil vise, men en atomeksplosjon i barentshavet er antaglig det siste vi trenger akkurat nå...

 

NOI ser fresk ut i dag, bra ratio selv uten min hjelp ;) Jeg blir opptatt på jobb så kommer bare sporadisk innom.

 

Lykke til!

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Ifølge flere russiske aviser er den egentlige grunnen til alarmen at onkelen til kommandøren på krigsskipet skal vitne mot Kuroyedov i forbindelse med rettssaken etter Kursk-tragedien.

 

- Vi tror den reelle grunnen er den pågående rettssaken. Vi har vært i kontakt med vår mann Aleksandr Nikitin i Russland, og han sier også at dette bare er tull, sier Kodrik.

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=143498&cat=113

 

Vi får høre mye rart om dagen. Det neste blir vel noen som går ut og påstår at George W Bush er en smart mann...

 

Tar en pause nå jeg også...

Link to comment
Share on other sites

Det har vært en del hemlighetsfulle innlegg på HO om at AKVR har noe i ermet i forhold til den pågående emisjonen, kan det være at LNG terminalen ved Adriaterhavet har materialiert seg til ett prosjekt? Denne er i tilfelle på rundt 5 mrd.

 

http://forum.hegnar.no/response/chatRespon...p?id=448704&m=2

 

Hvis den annonseres i morgen blir det nok stor jubel, men det er vel litt tynt grunnlag å anta dette på...?

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nedturene er i balanse nå og at vi får en morsom rekyl utover dagen.

 

I alle fall ser futures fine ut:

nasdaq.png

 

Denne linken oppdateres videre ved hver lesning, tror jeg. - Denne er Nasdaq.

 

AKVR ser litt spennende ut igjen.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det mye billig på salg, om man skal tro dem som sier at korreksjonen er over (bl a karen som har hovedoppslaget på HO).

 

Greier ikke velge mellom en del potensielle gode, så jeg lar det være inntil videre. Sitter foreløpig med WIC.

 

Har sagt et par ganger før at jeg er full-lastet i TOM, men jeg greier ikke å se nedside i aksjen nå. Lurer på å kjøpe mer. Den framstår rett og slett som grisebillig i mine øyne. Men det er de som ikke vil se (slike som jeg?) som er blindest..? :D

 

Er tilbake senere.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet er om den nå skal opp og over 3kroner igjen. Jeg tror den skal det, men tror ikke vi kommer over 2,90 idag. Men hvis så er tillfelde så er jo det kjempebra! Jeg velger iallefall å sitte med alle aksjene til vi beveer oss over 3kroner. Mulig jeg da kommer til å vurdere å ta gevinst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...