Jump to content

Traders Pit - Episode 14


Pirelli

Recommended Posts

Ny dag nye gevinster??

 

Markedet vil vel bli skjørt inntil arbeidsmarkedstallene kommer på fredag?

Er ikke helt sikker på den lille oppgangen i USA i går, lite volum osv.

 

Jeg vil prøve å kjøpe mer SIN i dag, regner med at den har konsilodert lenge nok nå og regner med at støtten på 12 holder. Stålprisene har steget 60% siden SIN underskrev sine fixed kontrakter, så det bør være en ganske sikker invistering.

Blir imidlertid sittende halve dagen i bilen og har lagt inn SL på porteføljen.

Link to comment
Share on other sites

Hoff@, du treffer godt med tradene dine ;)

 

Jeg lurer på om streikefaren kommer til å ri KVI og andre 'arbeidskraft' bedrifter i dag. I tilfelle er det en flott mulighet for inngang.

 

Volumet tok seg noe opp i NOI i går, skal bli spennende å se om det fortsetter i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vurderer å kjøpe noen poster i GRR. Emisjonen starter i morgen. GRR bruker pengene til å kjøpe skip (se børsmelding). Ratene for februar er publisert. litt ned fra ifjor, men ikke så alt for ille.

Tipper garantistene vil presse kursen over 3kr(emisjonskursen.) en inngang på 2.90 virker gunstig.

Link to comment
Share on other sites

Et feil tastetrykk og man selger 18k til 2,90. Hoff og hoff. Meningen min var å legge ut for salg på 3,10, men traff mest sansynlig 2-tallet istedefor 3-tallet. Sitter nå med 22k i NOI. Legger meg på kjøpersiden med en gang. Får dessverre ikke fulgt med fra klokken 12.00...

Link to comment
Share on other sites

Streikespøkelse fortsetter å ødlegge for KVI i dag tror jeg. Er veldig i tvil på om det er riktig å selge YAR å kjøpe KVI, men hva skjer med KVI dersom det blir streik?

 

Kommer til å vurdere utover ettermiddagen. Noen som har tanker om dette??

Link to comment
Share on other sites

Er tilbake online, merkelig med SIN i dag, ligger dønn stille uten at jeg får en eneste aksje, ingen er villig å selge på 12,20. Hadde lyst på fler så jeg får se om jeg må gå opp litt. Ellers så ser jeg at SL ene holder i dag, jeg har virkelig problemer å spå retningen de siste dagene før Påske, noen som har en formening?

Link to comment
Share on other sites

Der fikk jeg mine 5k SIN, jeg måtte opp.

Ser at du solgte YARA i dag Pirelli, jeg fikk melding om at mine var på knto i Stocknet i dag og jeg har solgt dem før. Så jeg har fått dobbelt opp og betalt for bare halvparten??

Det blit vel rettet opp tenker jeg

Link to comment
Share on other sites

satt og lurte på både NOI og PSI i dag, endte med PSI og OTR, og feiga ut og solgte PSI med en tusing i pluss (etter kurtasje), greit å ta gevinst med en gang i stedet for å risikere å bli long i en så volatil aksje.. Fikk en liten urealisert pluss i OTR også, men den er tenkt som langsiktig.....

 

Macaroni (som solgte GGS for tidlig og CRU for seint, så nå.....?? :oops: )

Link to comment
Share on other sites

:x Shit, jeg la inn ordre i sluttauksjonen i KVI og fikk 350 aksjer... Hadde egentlig tenkt å kjøpe 1k, that's life...

 

Det løsnet endelig for NOI i dag, det var på tide. Nå får vi bare håpe ikke den blir solgt ned igjen i morgen som den pleier.

 

En god dag :D

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...