Jump to content

Traders Pit - Episode 17


pluss201

Recommended Posts

Stille og ikke all verdens action enda, nei.

 

Aner vi konturene av inndekning av short i TOM?

 

Fx har ESO kjøpt ca 60K på 10 min?

 

Mulig vi siger nedover enda noen dager til. Har lagt inn en ordre laaaangt der nede. Mulig noen har lagt inn SL før turen på påskefjellet... :D

Link to comment
Share on other sites

MSI. MLI. Disse har konkurrert om å hive ut flest mulig den siste timen i TOM.

 

Nå kom flere på banen.

 

Så snart selger ble påfølgende større enn kjøper kastet en STN-er kortene... Nervøst nå igjen da...

 

Får se om det bærer nedover eller om kjøperlysten ved 34 holder fram litt til.

Link to comment
Share on other sites

Heisann folkens!

 

Det er vel ikke så mange som trader i dag, selv observerer jeg kun min portefølje som skal være undret noen uker.

 

Sitter med tre veldig spennende aksjer som det skjer mye rundt. For TOM og KVI håper jeg disse tre dagene gir stabilitet på de nivåene kursen er nå. NOI kommer antaglig til å stige en del disse dagene siden 10.04 er midt i påsken vil vi muligens se posisjonering i denne. Salgslysten i NOI ser minimal ut fra 3 til 3,1-

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Ny dag. Nye muligheter. For de som ikke har pøst inn i markedet allerede. :D

 

Veldig stille her inne for tiden. Skulle ikke tro så mange hadde fjellpåske, sjøpåske eller påske i syden. Bare jeg og noen få andre som jobber og holder hjulene i gang i dette landet tydeligvis! :wink:

Link to comment
Share on other sites

I dag fosser nok OSEBX gjennom 200 igjen, og markerer at korreksjonen definitivt er over for denne gang. Sluttet i går på 199,94...

 

Håper NOI viser styrke i dag, og det hadde jo vært veldig hyggelig om TOM steg nærmere min inngang (37,1)...

Link to comment
Share on other sites

KVI har begynt å bevege seg rettveien, endelig. 125,50 nå, og stiger! :D

 

Er helt ute av NOI akkurat nå, men så er det store spørsmålet om jeg skal inn igjen. Jeg legger meg på kjøpern rett litt under 3kroner. Det virker som fler og fler har begynt å kjøpe nå, imed at volumet har tatt seg betraktelig opp. Noen skulte selgere idag?

 

Syns også det er lite aktivitet på forumet nå, men det er nok mange som har tatt ferie fra alt som heter børs, og diskusjoner.

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig at KVI kommer, syns spreaden mellom KVI/AKVER er noe merkelig...

 

Bortsett fra FE som til stadighet krysser poster internt er det ikke så mye aktivitet i NOI som jeg skulle ønske... Mange teller nok på knappene nå; selge før påske eller ikke. Dersom den berømte brønnen ikke produserer 10.04 som planlagt faller aksjen, dersom det kommer melding om at den produserer, tar aksjen av... Nesten oddstipping dette.

 

FE har forøvrig krysset 2 millioner aksjer de seneste dagene, en ganske stor del av utestående aksjer.

Link to comment
Share on other sites

jeg sitter og gremmes over at jeg ikke greidde være mer trofast mot SUO, men forstår ikke helt hva som har gjort at den har gått som ei kule de siste dagene, ikke kommet noe nytt derfra.....

 

Frister med CRU igjen også, men hadde trodd den skulle enda litt lavere..

 

Macaroni

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare følge med porteføljen...ellers ingen handler på meg nå.

 

Ser med litt tilfredshet at KVI holder seg, men vil på ingen måte si at jeg er fornøyd med kursutviklingen etter emisjonen i AKVER. - Dette lukter det litt av.

 

Selv satt jeg tungt inne og solgte meg ut for en tid tilbake, også med opsjoner for 15.april. Nå ser jeg for meg et aldri så lite "blodbad" for økonomien til de som fortsatt sitter med tidliger innkjøpte opsjoner for denne datoen. Og det var i januar og februar virkelig god omsetning av disse. Men da så man for seg kurser rundt 145 - 155 som reelle for terminen. - I dag har jeg vankselig for å se KVI opp mot 145 innen vel en uke. Merker meg at det forøvrig går litt unna med salgsopsjoner i går og i dag, det er vel for sikring, men det koster det også.

 

Ellers passelig fornøyd med portis'en. Ikke så langt unna pluss, men KVI trekker jo voldsomt ned. - Likevel, påskesøvnen er i behold.

Link to comment
Share on other sites

Laphroaig, luksus, luksus. Her er porteføljen ikke særlig blå. Ligger greit sør for pluss.

 

Har hatt en forsvinnende liten post i EDBASA i det siste (til tross for at jeg ligger med "100% TOM"), den har vist en grei utvikling de siste dagene. Lurer på å hive den overbord snart.

 

Det andre jeg har i porteføljen ligger svimeslått, men skla vel reise seg som en berømt fugl gjorde en gang.

 

Trøsten får bli at jeg har en grei utvikling når man ser året under ett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...