Jump to content

Traders Pit - Episode 18


Pirelli

Recommended Posts

Påskeutgave, kun 3 timer med muligheter på OSE i dag. Indikatorer peker noe ned i dag også, etterhandelen på Nasdaq og US futures er marginalt ned.

 

Jeg tror ikke det blir noe stort sell off før påske som jeg trodde for en ukes tid siden. Tiden frem mot sommeren ser unektelig meget positivt ut, og aktørene i vår andedam signaliserer ny ATH for OSEBX før vi tar sommerferie.

 

Vi får se ;)

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg med litt påsketrading av ggs idag. Gjør ikke noe om jeg bare får kjøpt, for når kapitalen kommer ned fra høyfjellet så blir det forhåpentligvis fart på sakene :)

 

f

Link to comment
Share on other sites

Nå tar TOM av på enormt volum! :D

 

Det var selvsagt bare en fleip. Har vel ikke gått mer enn ca 100K gjennom systemet siden åpning. :wink:

 

Kunne like gjerne hengt skilt "Tilbake på tirsdag" på børsen. Litt parodisk lav omsetning i dag rett og slett. Men sånn er det jo alltid når hele landet driver med andre ting enn aksjehandel.

Link to comment
Share on other sites

Her kommer kanskje avklaringen. Se:

 

http://www1.bundesrat.de/coremedia/generator/

 

Inhalt/DE/2_20Bundesrat/2.7_20Aussch_C3_BCsse/

 

2.7.13_20Ausschuss_20f_C3_BCr_20Umwelt_2C_

 

20Naturschutz_20und_20Reaktorsicherheit/Tagesordnung/

 

HI/215.U,property=Dokument.pdf

 

Pkt 8.

 

(Dette er en lang link (lim den inn bit for bi...), måtte dele den, ellers blir forumet en meter bred. :roll: )

Link to comment
Share on other sites

Og der for aksjene min i TOM. Ut på 34,20. Muligens litt for tidlig, men jeg har bestemt meg for at jeg kun skal sitte i KVI over påsken. Tradingen i FJO går bra. Litt lite svigninger, men noen kroner blir det da der også.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke noe eget område for test så jeg tar det her mens det er stille i påsken:

 

Hvordan legger dere inn bilder/tabeller.

 

Jeg har prøvd å kopiere bilde, men får ikke til å lime inn her.

 

Mine PC-kunskaper krever bruksanvisning "en detalj"

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke noe eget område for test så jeg tar det her mens det er stille i påsken:

 

Hvordan legger dere inn bilder/tabeller.

 

Jeg har prøvd å kopiere bilde, men får ikke til å lime inn her.

 

Mine PC-kunskaper krever bruksanvisning "en detalj"

 

For å legge inn bilder bruker du "img" taggen. Den ser slik ut = "". Hvis du ser på rekken medtagger når du skriver inn et innlegg vil du finne den nest sist til høyre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...