Jump to content

Traders Pit - Episode 19


pluss201

Recommended Posts

Stemmer for å starte med en ny episode (til tross for at Ståle vil fortsette med episode 18 ).  :roll: Blanke ark og fargestifter, ikke sant?  :D

 

Hehe, greit, jeg gir meg! :) Det som blir spennende for min del, er hvordan KVI åpner, imed det er kun denne jeg sitter med for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Car anbefaler CRU sterkt kjøp se

 

Crew har falt tilbake 15% fra intradag topp til stengning på onsdag. Denne korreksjonen er mye større en de historiske korreksjoner aksjen har hatt i den posetive trenden. Aksjen ligger fortsatt i kjøp på glidende 10/30 dagers gjennomsnitter og er blitt ekstremt oversolgt. I tillegg ligger aksjen på et godt støttenivå mellom 7,30 og 7,50. Alle disse faktorer i tillegg til sterk gullpris vil gi denne aksjen et nytt løft til forrige topp i underkant av 9,- Kjøp

 

Og Canargo og GGS

Link to comment
Share on other sites

Hei....Hoff@. OCR ser jo bra ut, og godt er jo det for de som er inne i den. Jeg shortet den i aksjekonken dersom det ikke kommer noen meldinger om nye kontrakter denne uken.

 

Ellers svinger jo portisen pent med oppgangen i KVI, begynner å bli komfortabel der. Tror nok den vil holde seg utover dagen, men som oftest dupper den litt ned mot slutten. Håper den ikke gjør det i dag, skulle vært fint å se den over 130.

 

Har hverken kjøpt eller solgt noe ennå.

Link to comment
Share on other sites

Jada, OCR er skummel og det er ekstremt lite aksjer omsatt, så dette kan svinge begge veier.

 

Jeg har heller ikke kjøpt noe i dag, ser jeg skulle ha satset på GGS som jeg tenkte på, men men det er lett å være etterpåklok.

Link to comment
Share on other sites

Kan de som er i gledesrus vennligst holde kj...  :D

 

Hehe, går det ikke så bra med TOM? :) Skal være stille jeg.. Vet hvordan det er, satt selv i KVI fra 129 til 119 hvor den snudde. Så nå er det vel om å gjøre å finne ut hvor snupunktet til TOM blir? Mulig inngang snart ikke hadde vært så dumt...

Link to comment
Share on other sites

Mulig inngang snart ikke hadde vært så dumt...

 

Inngang for en stund siden var i alle fall veldig dumt! :D

 

Hyggelig å se at noen er heldige med investeringene sine i dag. :)

 

Men hva TOM-kursen er på i dag burde egentlig ikke være så farlig, skal stige en del før salg er aktuelt uansett. Akumulerer så godt jeg kan på dette nivået.

 

Om det er lurt å gå inn nå skal jeg ikke si noe om. Tror "alle" vet min mening om akkurat det. :D

Link to comment
Share on other sites

Pluss201..

 

Du må ikke skifte avatar, den er praktfull og måten du har variert den på lilkeså. Noe mer beskrivende omkring TOM kursen finnes vel ikke?

 

Derimot kan vel ditt motto få en revurdering i fall ikke TOM tar seg opp??

Link to comment
Share on other sites

Tja. Temmelig beskrivende forhåpentlig, ja. Kan vel bli verre også. Får vel bare sette inn en rød rute til slutt. :D

 

Men faller kursen under kr 30. Da begynner jeg alvorlig å tro på julenissen. Igjen. :wink: Men for alt jeg vet, kan det hende julenissen finnes.

 

Hadde vært artig å være med på generalforsamlingen egentlig. Men får neppe tid til det. Litt upraktisk tidspunkt rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...