Jump to content

Traders Pit -Episode 22


Hoff@

Recommended Posts

Svært så stille det var her i dag??

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

Tenkte å sitte litt aventende i dag, ser at EME er anbefalt igjen i dag av CAR, kansje jeg ikke skulle solgt på fredag?

 

Eller ser det vel sidelengs ut uten det helt store utslagene?

Venter vel på reslutatskredene fra USA + talene til Greenspan!!!

Link to comment
Share on other sites

Heisan,... ser ut som mange tar seg en liten børspause i disse vårtider. Blir å gjøre det samme selv i de kommende dagene.

 

Ser ut som om ose er litt på vei opp fra starten av, og det kan love godt videre. Stort sett vil jeg følge med porteføljen og hente ut gevinster når anledningen byr seg fremover.

 

Ha en god dag alle sammen.

 

PS. Var så travel i helga at jeg glemte aksjekonken. Kommer tilbake neste runde med knalltips som tar igjen det forsømte!!

Link to comment
Share on other sites

Angående SIN så har den en veldig god støtte på 12, litt psykologisk også pga at Skeie kjøpte mer på 12.

 

Har hørt litt rykter om at meglerhusene ønsker å kjøre ned kursen i SIN, for å hente inn penger til de to andre Rigg spekk prosjektene??

Vet ikke helt om jeg kjøper denne argumentasjonen, men uansett så tror jeg nedsiden er begrenset i SIN

Link to comment
Share on other sites

Så kom meldingen fra OCR om kontrakt i Barentshavet!!! :roll:

Jeg hadde ventet denne offentliggjort i forrige uke, den kom altså nå og kursen beveger seg lite oppover, det virker som at kursutviklingen vi fikk forrige uke forskutterte meldingen

Link to comment
Share on other sites

Det var da utrolig lite aktivitet idag, spesielt her på forumet. Ser ut som om NOI klarer å holde seg ihvertfall, så da bør den vel gå opp mot 3 igjen etter hvert.

 

Er det noen her som har noen synspunkter på COR forresten?

Link to comment
Share on other sites

Markedet lider vel av at det snart nærmer seg sommer og sol. Merker på meg selv at jeg er mye mindre aktiv enn hva jeg var de 3 første månedene. For dere som har vært i markedet mange år har jeg et spørsmål: hvordan har aktiviteten vært om sommerene? Stille?

Link to comment
Share on other sites

Heisann folkens!

 

Jeg ligger godt i minus med min portefølje, NOI-TOM-KVI. Derfor følger jeg bare sporadisk med på børsen om dagen, prøver å benytte anledningen til å ta litt 'fri' fra børstenking. Kommer garantert sterkere tilbake :D

 

:whisper:

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

 

TOM sliter litt igjen i dag. Volumet er forsåvidt smågreit. Men problemet er vel at enkelte ikke er TOMme enda heller: MLI er et stikkord.

 

Regner med det skjer ting snart.

 

Har Kommisjonen møte i morgen og noe kommer fram i offentligheten, så skulle vel det komme bevegelser.

 

Ikke så mange som leser TOM-tråden på forumet, slik at de vet hva som er i gjære. :D

 

Da sjekker jeg innom etter stenging.

 

PS: Vil dere ha litt lett underholdning, så er det bare å se på TOM-trådene på HO. En eller annen klovn har som heltidsgeskjeft å skrive tomme innlegg. Og han har ikke vett til å lime inn sine gamle en gang! Hihi...

Link to comment
Share on other sites

fikk litt hakaslepp jeg idag, da både OTR og CNR var ned tidlig, men dagen ble jo fin etterhvert 8)

 

feiga selv ut og solgte 30% av mine resterende CNR på 6,66 i ettermiddag, men ut fra torsdag og fredagkursene på GUSH, og at "pre handel biding" lå på 0,99 bid/1.00 ask, var det ikke godt å forstå hvorfor CNR lå så langt nede som den gjorde i dag, da sluttføringen Samgori handelen jo burde tolkes positivt av markedet, og bl.a. CAR i sin analyser allerede har sagt at det må hentes inn penger for å dekke kostnader i denne fasen (men var ikke tøff nok til å øke eksponeringen, hadde allerede over 500k "på kreditt".....)

 

OTR er også underlig for tiden, ut fra at de som har komt med analyser av selskapet mener at det er billig (Orion har de jo som et av topp 2-3 nå)

 

Macaroni

Link to comment
Share on other sites

Ny dag og mange gode nyheter!!

 

Goodtech MRAB har inngått en betydelig eksportkontrakt på

tilsvarende NOK 8,3 mill., i hard konkurranse med finsk

industri, om **leveranser til det nye** South West

Treatment Plant i St. Petersburg.

 

Dette lover vel bra, i tillegg så har jeg lest gjennom presentasjonsmatrialet til Jan Vestrum

og den lover store ting.

 

http://www.newsweb.no/cdco/atmnt/CrewGoldC...04.pdf?id=29549

Link to comment
Share on other sites

Endelig! Etter et par dårlige trades er jeg inne i en bra en. :D Det hjelper på selvtillitten :wink:

 

Fant et genialt program her om dagen som dere andre sikkert også vil ha glede av. Sjekk http://www.lathuy.com/ . Helt gratis program! Riktignok heter det wall street analyzer, men det går an å importere hvilke som helst aksje fra hele verden. :D

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det var perfekt og selge GOD tidlig i dag, om den utvikler seg som "normalt" så går jeg kansje inn igjen senere i dag.

Er skuffet over CRU i dag, hadde ventet en oppgang i dag

Link to comment
Share on other sites

Enig med Hoff@ at CRU skuffer idag. Liten fart siste timen også. Synd jeg brukte slutthandelen igår til å laste cru til randen, når jeg ser at jeg kunne fått de 10 øre billigere etter en halv time idag :?

 

Sånn er det, sitter hvertfall intill videre, for det Vestrum presenterte virket meget lovende.

 

f

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...