Jump to content

Episode 1113 - Tirsdag 26. august


Hoff@

Recommended Posts

Hei

 

Måtte desverre kaste korta i NSG. "Med tungt sinn" ble de siste opsjonene solgt. Hadde litt mye "belåning" og hadde ikke råd til å tape...

 

Kjøpte litt i:

* SEAP - underpriset FPSO-selskap

* PDR - underpriset rigg-selskap, som kommer med resultat i morgen. Det kan bli annonsert "strukturelle grep"

 

Blir mest spennende med PROD. Sitter aller, aller tyngst i denne. Egentlig er "riskoen" i porteføljen "håpløst" diversifisert...

 

Det er imidlertid slik at en må ta risiko for å kunne ha flaks... Vi får se...

 

Enga - gratulerer med seieren i cupen. Naiv/Superlaget spiller som dem pleier. Supre fremover. Naive bakover. Hadde en "drøm" om "GuleVåll", Runar SuperMann Berg i hovedrollen og knallgod Naiv/SuperFotball... Det ble dessverre med drømmen. Dere få ha lykke til..., OG jeg håper Enga kan spille litt mer strukturert og underholdene etterhvert. Undrenes tid er ikke forbi. Dere - Suporterne - har fortjent det med så mange "svært lite publikumsvennelige trenere"... For dem har det vært å foretrekke med 0-0 vs. 5-5, da de i egne øyne ikke har gjort feil. Problemet er nettopp det. De har gjort en feil, 0-underholdning. Det er det fotball dreier seg om for meg...

 

Mvh,

Link to comment
Share on other sites

Da fikk du volumøkningen du etterlyste! Fortsatt sikker på at CRU ikke skal ned til 2.00? :wink:

 

Jeg er ikke sikker på et pøkk i CRU for tiden. (Har egentlig ikke hatt helt snøring siden aksjen gikk under 6,50) Men jeg skal uansett sitte med en post til shorterene eller likene kommer ut av skapet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke sikker på et pøkk i CRU for tiden. (Har egentlig ikke hatt helt snøring siden aksjen gikk under 6,50) Men jeg skal uansett sitte med en post til shorterene eller likene kommer ut av skapet.

 

Hei

 

Ny CEO innebærer ofte at all "møkka skal frem". Det gir dem lavere inngangsverdi på opsjoner, og vil lettere skape et inntrykk at de har gjort en "MEGET" god jobb m.m.

 

Mvh,

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...