Jump to content

Traders Pit - Episode 41- Fredag 21.05.04


Carlos

Recommended Posts

Kan se ut som ingen nyheter er gode nyheter for NOI traderne, dersom det hadde vært forsinkelser ville det antaglig kommet en melding. Dersom det ikke kommer melding tyder det på at brønn 3 kompletteringen har gått greit ;) Akkurat nå ser det ut som sluttauksjonen går på 3,24- :lol: 8)

Link to comment
Share on other sites

At Norse Securities ASA er største nettokjøper skulle vel bety at NOI taes inn i en eller annens portefølje?

 

Hadde lyst å ta gevinst nå, men sitter over helga. Må ha litt spenning. Håper den ikke faller av igjen som TA indikerer.

Link to comment
Share on other sites

Laphoraig skriver

Håper den ikke faller av igjen som TA indikerer.

 

Hvordan vil du begrunne dette. Jeg også kan se i chartet at NOI mange ganger har forsøkt opp, men ikke klart bruddet. Etter min mening må dette tolkes slik at aksjen vil opp, men har bare ikke klart det helt enda. Sammen med positive fundamentale forhold tror jeg den kan klare det denne gangen.  

 

Forøvrig har jeg fått tak i en flaske Cask strength  Laphoraig i Amsterdam. Likerveldig godt vanlig styrke, men denne ble litt i skarpeste laget. Har du noen tips, kan jeg kanskje spe med vann? Litt vann gjør jo ingen skade, men her må de litt større mengder til vel vel vi håper på videre oppgang på mandag da skal jeg ikke spe.  

Link to comment
Share on other sites

Ryktene sier at Fredriksen har gått inn med en ny mill i NOI. Handlet gjennom Norse.

 

Utrulig hvordan 1 mill kan forandre kursen slik.. :eek: Men det skjedde vel sist gang Fredriksen gikk inn med 1 mill, spratt opp med en gang. (Men så skal det være sakt at den fikk en rekyl ned igjen.)

Link to comment
Share on other sites

Hei Culpa,

 

Som du sier, litt vann skader ikke, likevel er jeg av den mening at denne kommer ferdigblandet fra Scotland.

 

Bør nytes i små "sipp" for smakens del, blir den for sterk kan en ørliten isbitt redusere dette.

 

Ellers var det virkelig moro med NOI, dette må være første uken på flere år at den har holdt seg på 3 tallet. Skulle tro at volumet har satt den fast her og videre oppgang indikeres?

 

Skulle tro at det stunder mot ei hyggelig helg for alle Noi-ere.

Link to comment
Share on other sites

Vel skal prøve med litt is ja.

 

Mitt syn på den tekniske situasjonen i NOI har jeg gjort rede for under NOI tråden på aksjeprat.

 

Det er selvfølgelig ingen garanti for at ikke dette også bare er et falskt utbrudd, men det får vi ikke svar på før neste uke. Dersom bruddet opp viser seg og være ekte tror jeg potensialet opp er betydelig. Forutsatt at det fundamentale faller på plass.

 

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...