Jump to content

Traders Pit - Episode 41- Fredag 21.05.04


Carlos

Recommended Posts

God formiddag!! :wink:

 

Jeg prøver å kjøpe PDR i dag, analysen fra CAR virker ganske fair, ellers så er det jo fredag som nevnt flere ganger her og omsetningen er heller ikke noe å skryte av

Link to comment
Share on other sites

Ser at OCR har fått ny kontrakt igjen, har bare aksjer i SIN som synker?? Ser at gullprisen er litt stigende, hadde ventet at CRU hoppet litt opp, men oppgangen er minimal, det virker som volumet til å kjøre kursen mangler.

Link to comment
Share on other sites

God dag godtfolk.

 

I dag som JIN går så bra, så smitter nok dette over på BEL etterhvert. Like greit å trekke noen lodd her i alle fall.

 

SME oppfører seg som den har gjort i det siste. Nåja, bare å beholde roen. Den kommer vel.

Link to comment
Share on other sites

GOD er ikke det mest attraktiv tradingsaksje, men idag virker som om det er en del bevegelse i aksjen selv om volumet er ikke helt det store.

Det skal ikke mye til før man tjener en del prosenter i GOD.

Er det noen her som trader i GOD?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil det gå med NOI? Vil historien gjenta seg, og at den faller under 3kroner igjen, og slutter på rundt 2,90-2,94 idag? Eller er det et tilbakelagt stadie?

 

Slik ser grafen til NOI ut:

 

pplot.php?paper=NOI.OSE&period=70&height=100&width=205

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor så lite aktivitet? Kom igjen folkens! Hvor er det blitt av tiden hvor en slik tråd ble fylt opp lett iløpet av en dag? Nå kommer det kanskje bare 10-15 innlegg. Er det blitt mindre trader? Det eneste jeg vet er at undertegnede handler mye mindre nå, men alle sammen? :?

 

Hvilke handler har dere gjort idag? Har dere tapt noe? Bruk dette som en "skriftestol". Har dere tjent noe? Bruke dette som en "skryteplass"...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet som en gal i dag jeg,,,,,,,,

har vert på pliktløp med sjefen i huset og kjøpt sommerblomster +++++++++++ er helt utkjørt av all handlingen jeg, så i dag har jeg ikke hatt en liten trade en gang, lurte litt på PDR, men trakk meg, ser at CRU stiger litt (det skulle bare mangle når gullprisen peker rett opp :roll: :roll: :roll:

Link to comment
Share on other sites

Simen Lieungh tildelt: 17 aksjer i Aker Kværner ASA (AKVER) og 10 aksjer i Aker Yards ASA

 

Vil ikke dette være litt kjedelig fordeling når han eventuelt skal selge?

 

Håper noen har hatt en fin børsdag. Her er det heller kjedelig og feil vei. Bare NOI som går rette veien...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig fornøyd med dagen jeg har pluss på alt jeg eier og da kan en ikke forlange mer,

er spent på om ikke OSE slutter i pluss, USA virker ganske sikker på retningen i dag. :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Vi kan stå overfor det Bullowski kaller premature breakeout. Dette forekommer fra tid til annen iflg ham. Om dette en slik breakout vil kursen raskt synke tilbake igjen i løpet av de nærmeste handle dagene. Stiger den derimo videre på mandag ser situasjonen lys ut.

 

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...