Jump to content

Episode 1130 - Torsdag 18. september 2008


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply
Hei

 

Spørsmål til dem som "shorter".

 

Er det noen av dere som bruker Netfonds? Jeg har lagt mine aksjer til utlån, MEN har kun opplevd en gang at noen har lånt noen...

 

Mvh,

 

Har shortet litt på Netfonds, men det er jo mange aksjer å ta av i de store selskapene. Har forsøkt å låne ut aksjer der selv, men ikke opplevd at noen har lånt dem.

Link to comment
Share on other sites

Lå også med en ordre på bjørner, men ble nok litt for gnien. Noe sier meg at vi har passert toppen for idag :sad:

Håper da inderlig det, iom at jeg er rimelig bra lastet med bjørner nå :rolleyes:

Føler jeg fortjener å tjene litt penger til en forandring... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Brent Oil på 99 dollar!

 

Her skifter det fort! :ohmy:

Ja, og det er i grunnen veldig interessant. Skyldes det en kortvarig rekyl, eller betyr det at spekulantene er i ferd med å putte pengene i råvarer igjen?

 

Tror jeg skal sette en SL på bjørnene mine i morgen, hvis ikke olja faller i løpet av natta.

Link to comment
Share on other sites

- USA:Jobless claims uketall kl 14:30

- USA:Philadelphia Fed. september kl 16:00

- USA:Ledende indikatorer august kl 16:00

 

er dette noe som kan sette fart den ene eller andre veien?

 

Hei

 

Ikke så gærent, MEN det blir nok verre i neste uke når alle Lehmann-brødrene og -søstrene blir ledige... Analytikerne har sikkert ikke fått med seg dette..., gjetter jeg...

 

Mvh,

Link to comment
Share on other sites

Byttet litt ODIM på 60 med GOGL på 19,70.

 

BDI har økt de siste to dagene og aksjen faller likevel i dag. Godt mulig jeg flytter over mer i dag eller morgen. Tror tørrbulkmarkedet vil ta seg opp igjen utover høsten, og da er det greit å sitte med aksjer på lavt innkjøp :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Flere nøkkeltall fra USA

Det har kommet flere nøkkeltall fra USA. Et av dem var betydelig bedre enn fryktet.

 

Artikkel av: Øystein Byberg (HegnarOnline - 18.9.08 16:05)

Leserinnlegg(0) Tips en venn Skriv ut

 

Såkalte ledende indikatorer i USA falt 0,5 prosent i august, mens det var ventet et fall på 0,2 prosent.

 

Videre opplyses det at Philadelphia Federal Reserve Banks-indeksen Indeks steg fra minus 12,7 i juli til 3,8 i august. Ifølge Bloomberg var det ventet en indeks på minus 10,0.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...