Jump to content

Episode 1131 - Fredag 19. september 2008


Yngve

Foretrukket trader?  

39 members have voted

  1. 1. Hvilken trader vil du anbefale?

    • DNB
      0
    • Nordnet
      17
    • Netfonds
      17
    • Skandiabanken
      4
    • Andre
      1


Recommended Posts

He,he..... :biggrin:

 

Jeg bare påpeker at en oppgang på "kun" 8,86%, er en pen start på høstrally.. :wink:

 

SER VI 400 TIL UKA....... locomotive.gif

 

Så du mener at du har dine ord i behold fordi fredag isolert sett ble en av de beste børsdagene i nyere historie? Det var dessverre ikke nok til å oppveie nedgangen tidligere i uka. Hovedindeksen endte ned 2.3%.

 

Videre er det fortsatt mer enn 10% opp til 400-nivået hvor undertegnede "pessimist" i en tidligere diskusjon her på forumet tippet at Hovedindeksen vil avslutte året. (Jeg fikk utrolig nok sjelden støtte fra pluss201!) Spørsmålet mitt til deg, som jeg uten hell har prøvd å fiske etter flere ganger før, er hvor du tror børsen er når nyttårspilsen nytes? Her kan det være på sin plass å bringe noen fakta, både for å friske opp din hukommelse og for eventuelle nye lesere:

 

Den 8. juli sluttet Hovedindeksen på 435.73 poeng. Dagen etter åpnet du pit'en med ordene: "Og vi nærmer oss et skikkelig rally, kanskje tidenes RALLY!" 10% opp fra dette nivået gir 479 poeng, men det kan vel knapt kalles tidenes rally hvis børsen stiger 10% på et halvår? 20% opp gir 523 poeng. Da begynner det å ligne noe, men det vil fortsatt ikke være all time high (ikke engang årsbeste intradag). Så det vi ser etter her er vel en stigning på 25% (dvs. 1% ukentlig) opp til nivået 545? :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...