Jump to content

Episode 1148 - Tirsdag 14. oktober 2008


Zoonic

Recommended Posts

Det var moro så lenge det varte... :sad:

USA åpner i pluss. Avslutter USA i pluss og renten går ned har jeg stor tru på bjørnerally imorgen og. Kanskje ikke like mye, men opp !

 

:edit: usa ikke i pluss lenger, men har jo en tendens til å endre seg det...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Da er dagens trading avsluttet med inngang i YAR

 

Pirelli. Du selger og handler alltid like før børsen stenger? Er det et visst punkt en bør handle på ? Altså når laven historisk sett er lavest? Irriterer meg nå at  jeg kunne fått rec aksjene billigere nå enn det jeg ga for de tidligere idag  :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvde meg med en ny short i REC.

 

Reagerer litt på avisene i dag. har bare hatt tid til å lese overskriftene, men det står og lese om beste børsdag noensinne med børsoppgang på 12%, dagen er ikke over ennå :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, volumet ble bra, 13mrd, men det var en skuffende avslutning. Hele gevinsten min ble radert bort de siste par timene. Ikke fikk jeg inn et bud på GOGL på 11,50 heller :mad:

 

Får håpe det blir et brukbart rentekutt samt en positiv utvikling i USA, ellers går jeg på nok en smell med å være litt ute av synk til enhver tid. Sagt på en annen måte, la det komme en opptur til, slik at jeg får solgt meg ned før vi raser nedover igjen...? :unsure:

 

Fra 12% til 6% på 2,5t er ikke bra!

Link to comment
Share on other sites

Aften rød gjør morgen død? :) Kanskje litt i overkant negativt, vi får se. Prøvde å selge aker på sluttbørs, ble ikke noe av. Avventer inngang med resten av kapitalen med stoisk ro.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...