Jump to content

Episode 1164 - Onsdag 5. november 2008


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :rolleyes:

 

Det er på tide å åpne en Pit igjen, har vært litt for opptatt for børs i det siste og det lønner seg sjelden :biggrin: Og siden det bruker å ende i rødt når jeg åpner, så satser vi akkurat på det i dag siden jeg kjøpte bjørner i går :laugh:

 

Det store spørsmålet er om Yankeene snart våkner opp av valgrusen og begynner med kalkulator igjen, eller om det kjører videre på luft og drømmer?

 

Men enn så lenge får en glede seg over oppgangen og huske på at inntjeningen ikke er bedre denne uken, enn den forrige.

 

 

Ser også at Sjefen for Wega Mining er død, utrolig tragisk og det føyer seg vel inn i bilde av ting som også hendte i krakket i 30.

 

Lykke til traders :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Kjøpe på dippen ned eller selge på dippen opp???

 

Kortsiktig trend er vel oppover.

Nå har vi hatt seks strake dager med en total oppgang på 33% siden bunnen. Det er derfor naturlig at børsen tar en pust i bakken, og det er følgelig altfor tidlig å konkludere med at toppen er nådd. Jeg har dog en følelse av at potensialet som lå i at finansmarkedene har bedret seg, er tatt ut. Presidentvalget i USA er også historie nå, og fokuset vil sannsynligvis igjen rettes mot makroforhold og selskapsresultater. Man kommer jo ikke bort fra at vi befinner oss i en global resesjon som vi bare såvidt har sett begynnelsen på...

Link to comment
Share on other sites

Og der var i blått! :blink:

 

OSE fører an også idag. Glemt er den lave oljeprisen. Er glad i oppganger, men føler jeg ikke er med på denne.

 

Er posisjonert med bjørner og forventer en skikkelig nedgang nå. Den endelige oppgang får vente litt til! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...