Jump to content

Episode 1176 - Fredag 21. november 2008


Hoff@

Recommended Posts

Ja, da raser det også idag..... :ohmy:

 

Det finnes bare en regel for tiden:

 

"Aldri så billig at det ikke er billigere om noen dager"

 

Alle tenker slik og derfor blir det også slik... :rolleyes:

 

Hei

 

En liten tur innom.

 

Jeg er forskrekket over TOTAL mangel på fornuft i markedet... ALLE tror at alt skal fortsette ned, langt under det fundamentale forhold tilsier. Dette er kollektiv galskap.

 

For noen mnd. siden var olja i 150 US $. "Alle" mente den ville holde seg over 100, noen mente at den skulle i 200... Nå er den under 50 US $, enda IEA melder at den planlagte økningen i produksjonskapasitet ikke er nok til å kompensere for frafallet.

 

Helt vanvittig at ikke de store aktørene med mye cash kjøper mindre selskaper nå. Tror dem prisen skal bli 0. Ser slik ut. Grådighet, og ikke koblet til fornuft...

 

Har tunge tap. Sitter der jeg sitter nå...

 

Mvh og lykke til folkens,

 

Skrekk porteføljen:

PROD, DNO, PDR, FAIR, SONGA, NOF, TOM calls-out of money... + småposter i SEAM og SEAP

Link to comment
Share on other sites

Da klarte ikke OSE og holde seg i pluss i dag heller, så da bliR det med meg som Pirelli 3 ganger Pitstarter på rappen som ender i minus.

Jeg har hatt en meget fin dag med god gevinst i REC, kjøpte tilbake litt tidlig, men doblet opp i sluttaksjonen til gjengjeld.

Har tro på at USA klarer seg i pluss i kveld og ser ikke bort fra gode nyheter denne helgen heller.

 

Så da gir jeg pinnen videre til noen som kan starte en vinner til mandag, he he

 

GOD HELG

Link to comment
Share on other sites

PANG PANG PANG :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

Helt vilt som USA avsluttet i dag

 

OIX + 11,50 %

Dow + 6,50% og

Nasse + 5,00%

 

Kan ikke si annet enn jeg er svært fornøyd med handlene i dag og spesielt at jeg doblet i REC på etterhandelen :laugh:

 

God helg

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte noen utbombede AKSO på slutten i dag. Selges til høystbydende mandag morgen! Mandag blir forøvrig en typisk "opp som en bjønn og ned som en skinnfell-dag". Rallyet i USA i kveld var umotivert og suspekt, og vil trolig etterfølges av en korreksjon tilbake under 8000 (Dow) i begynnelsen av neste uke. Bunnen er ikke nådd.

Link to comment
Share on other sites

Da klarte ikke OSE og holde seg i pluss i dag heller, så da bliR det med meg som Pirelli 3 ganger Pitstarter på rappen som ender i minus.

 

Ikke lett å hoppe etter "Eddy the eagle", men jaggu meg klarte du det ikke... :laugh: Det betyr at vi har hatt seks strake dager med nedgang.

 

Men på mandag er det nytt håp, felis - du får ta ansvar som pitstarter. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...