Jump to content

Episode 1189 - Onsdag 10. desember 2008


EHL

Recommended Posts

På tide med en ny pitt synes jeg. Rett opp og rett ned, hvordan blir dagen videre tro. Tomra med kontrakt så nå er du vel i pluss igjen Enga så det var kanskje ikke så dumt likevel :smile:

 

Vel, det så ikke ut som at dagens kontrakt hjalp TOM særlig.. :mellow:

 

Imidlertid må vel dette være svært skuffende for Repant vil jeg tro. Kanskje det som skulle til for en konkurs? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Futtene i blått etter redningspakka til den amerikanske bilindustrien.

 

Men hva er det egentlig som er så bra med det? Hvordan kan man gang etter gang gå inn å redde en industri og store selskaper som har vist at de ikke har evnen til å omstille seg? Burde ikke det lovpriste markedet selv få rydde opp? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vel, det så ikke ut som at dagens kontrakt hjalp TOM særlig.. :mellow:

Jøss, den er i minus igjen ja. Når ikke engang kontrakter løfter aksjen... :mellow: Jeg var jo medlem av TOM klubben for et par år siden og endte vel med å gå ca break even på akkurat den mens børsen totalt seg steg jevnt og trutt. Ikke akkurat den mest spenstige aksjen jeg har vært borti :laugh: Bra driv i SONG denne uken, fortsetter den dette i 8 dager så er nedgangen som var på ca 8 dager i strekk eliminert. Det er fremdeles mange prosent opp til min inngang på 18,5, men det er vel lov å håpe, snart er halvparten spist opp :happy:

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

Bart, Bart, Bart hvor er du? Må ikke sove nå, sjekk CREW :biggrin:

 

 

Hehe....Sove ?? - Hva pokker er det ??

 

- Å nei, gutten har begynt å jobbe igjen så det blir mindre smurfing på nettet nå om dagen.

 

Kjøpte meg ellers fullt opp i emisjonen på mandag - så et lite løft i dag er ikke annet enn hva jeg har forventet :biggrin:

 

40-50% økning daglig til godt utpå nyåret og du skal se jeg tar igjen det tapte. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Fint å se du er enig med meg Hoff@. Kjøpte noe til 106,8 og avventer. Oljen fortsetter opp, men Statoil er litt treig.

 

Noen som vet når Skandiabanken kommer opp igjen?

 

Jeg holdt på å si, du kan spørre Pirelli, jeg vet ikke hvor mange k Skandiabanken har kostet han :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg holdt på å si, du kan spørre Pirelli, jeg vet ikke hvor mange k Skandiabanken har kostet han :blink:

 

Skandiabanken har ikke en god plattform for trading, selv når det er mulig å logge seg på den. Men, jeg har tjent på tuklingen. Jeg solgte 1000 YAR aksjer for en tid tilbake, men handelen ble ikke registrert så jeg solgte dem en gang til. Dagen etterpå var jeg plutselig short 1000 aksjer, men heldigvis (for Skandiabanken og for meg) ble det en gevinst på 11k fordi aksjen falt kraftig.

 

Men det er ikke slik jeg vil tjene penger, så det er bare å få byttet til Nordnet eller Netfonds umiddelbart.

 

Hehe....Sove ?? - Hva pokker er det ??

 

- Å nei, gutten har begynt å jobbe igjen så det blir mindre smurfing på nettet nå om dagen.

 

Er det finanskrisen som har jagd deg ut i jobb igjen? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...