Jump to content

Traders Pit - Episode 47 - Tirsdag 1. juni 2004


pluss201

Recommended Posts

Det ser ikke så værst ut dette!!

 

Jeg var i utgangspunktet negativ til denne uken.

Jeg legger merke til at CAR anbefaler CRU igjen,

er det denne uken den skal ta av, når jeg ikke har den på konkuransen??

Det hadde ikke vært meg i mot å ta feil på dette punktet.

 

Aksjen har igjen begynt å vise styrke, etter en bratt nedtur. 14 dagers RSI er på vei opp og fredag ga aksjen kjøpsignal på 10 og 30 dagers glidende gjennomsnitt. Det kortsiktige potensialet er til 7,50 og brytes dette er neste 8,80 Kjøp nå med stop loss hvis aksjen bryter under 5,80

Link to comment
Share on other sites

Synes NOI virker spenstig i dag, Norse Securities ASA er på kjøpern og volumet er sjelden høyt om ikke høyest i den på starten av en handledag. Fristende å ta gevinst, men jeg velger å bli sittende. Noe er på gang?

Link to comment
Share on other sites

Heisann folkens :) Da var jeg også medlem på dette forumet. Det ser ut som et saklig og bra forum pr. idag, og jeg håper på at dette vil vedvare. Norse Securities er virkelig på hugget etter å skaffe seg NOI aksjer idag. Dette kan bli en spennende børsdag for oss som har en liten eiendel i NOI.

Link to comment
Share on other sites

Hei, og velkommen til forumet autofire!

 

Vi prøver og holde forumet "rent" og i tillegg til meg så er det 2 flotte moderatorer som hjelper meg å rydde i forumet, slik at alle innlegg og topicer som ikke hører hjemme blir fjernet.

Link to comment
Share on other sites

Ståle,

 

Northern Offshore med refinansieringsplan  

Northern Offshore vil konvertere all gjeld.  

 

Av:Fredrik Horn Eriksen - Stocklink - 01.06.2004 10:40  

 

 

Styret i Northern Ofshore sier i dag de vil konvertere all gjeld tili aksjer. 'Forsklaget til Innløsning av gjeld mot aksjer betyr at de opprinnelige aksjonærene vil sitte igjen med en eierandel på 15 prosent at selskapet.  

 

-I tillegg vil selskapet tilbakebetale sikret gjeld ved å bruke en del av eksisterende kontantbeholdning slik at selskapet vil være gjeldfri etter transaksjonen, sier man i en børsmelding.  

 

Vurderte en inngang i dagtidlig, men fant ut det ble for risky... kommen nok til å falle utover dagen...

Link to comment
Share on other sites

Ståle, har du sluttet med tradingen???  :D

 

Vel, omtrent. Gikk på et par smeller i NOI, og jeg ble fort roligerer. "Sell in may" er det ikke det de sier? Hadde vært morsomt å vært med på NOF-turen ja.. Dobbling iløpet av en dag er det ingen som protesterer på! :D

Link to comment
Share on other sites

Virker som om det er bedre å logge inn og ut i ny og ne, enn å være på kontinuerlig. Rart,.. siden dette ikke har noen betydning ellers omkring på nettet. - Bruker ADSL og lar stort sett maskinen være på hele dagen igjennom.

Link to comment
Share on other sites

Forumet er treigt i dag, kanskje på tide å flytte tilbake til b-one.net ???  :lol:

 

Ikke tøys med slikt! :wink: :twisted:

 

Litt tregere enn vanlig idag, men det har vel en helt naturlig forklaring, regner med at det ikke fortsetter slik...

Link to comment
Share on other sites

NOI har brutt 3,30. FIP har lempet ut aksjer idag..

rundt 645 000 aksjer. Meglerhuset akkumulerte rundt 1 mill aksjer like før res. på fredag med snittkurs rundt 3,15. Ryktene da gikk på at Spetalen var på vei inn i NOI (Han benytter seg av FIP). Ved å selge seg ut såpass fort unngår han og havne på top 20 listen som oppdaterer seg ukentlig....

Når FIP er tom, ser vi muligens 3,40???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...