Jump to content

Traders Pit - Episode 62 - Tirsdag 22. juni 2004


Utzi

Recommended Posts

Skulle tro noe av forklaringen ligger heri:

 

Close: The equity market started with mild gains and managed to hold onto them for most of the day, but surrendered all of them - plus more - in late afternoon trading... A combination of factors - a breakdown in sector leadership, a lack of follow through interest from buyers, a technical breach for the Nasdaq (penetrating its intraday range and falling below its 50-day exponential moving average at 1976) - contributed to the finish at session lows...

Conviction on the part of buyers was simply weak for the entirety of the advance (market internals were split, volume was extremely light), and traders opted to err on the side of caution and take profits from the slight uptick... Seven out of the last eight sessions have seen a narrowing of the range trade, which has not exactly increased the odds of a breakout... Additionally, the June 30 Iraq handover date and the impending Fed meeting (also on the same day) have curbed buying enthusiasm... Tech groups like semiconductor started with impressive gains, but quickly gave them back in the afternoon retreat... Without any real leadership to the upside, the rest of the market headed lower...

 

Biotech, financial, material, telecom, managed care, and homebuilding also posted noticeable losses and kept the indices in negative territory in the last hour...

Link to comment
Share on other sites

Etter 5 minutter ser det ikke helsvart ut, like mange aksjer ned som opp, kan vi vente oss en sidelengs bevegelse i dag. Kansje med en liten oppgang på slutten om Nasse og Dow oppfører seg i ettermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver meg på ennå mer CRU i dag, ligger litt lavt ennå :arrow: får se utover dagen om jeg legger meg høyere for å kjøpe.

 

Ellers er det ikke mye impulser i dag, håper at ikke det blir helt sommerdvale :arrow:

Da stenger jeg PC,en jeg også

Link to comment
Share on other sites

Så fikk jeg CRU og det alt på en gang :arrow: Nå sitter jeg med nok i den type virksomhet, vil følge med på NOI resten av dagen. Jeg datt ut av den på SL, ikke dumt det når en ser kursen i dag, men skal den ennå lengre ned i dag? :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Ikke så farlig med datoen, den var gårsdagens tror jeg. Men jeg må si fra når jeg moderer noe. :wink:

 

TOM luerer like over støtte. Kommer dårlig nytt ut i uka, kan den nok ryke. Enn så lenge ser det ok ut. Skal vi satse på at den holder for godt? :wink:

Link to comment
Share on other sites

He he he , jeg må si meg enig med Utzi, jeg har bare vært inne i TOM -en gang og det varte vel i ca. en time tenker jeg :arrow:

 

Men jeg ser at det kan ligge an til ett komprimiss i Tyskland og ser vel ikke bort fra at nå blir det endelig avgjort, -og er svaret positivt får nok TOM ett etterlengtet løft, -og det kan komme raskt :arrow:

Link to comment
Share on other sites

TOM-warrants er av og til meget gode å ha, andre ganger kan de være døden. Akkurat som aksjen i grunn.

 

Sitter behagelig i ORK, ikke så mye mas der. Deilig sommeraksje, hadde det vært fint vær kunne jeg gått ut å solt meg uten å være alt for bekymret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...