Jump to content

Traders Pit - Episode 63 - Onsdag 23. juni 2004


Pirelli

Recommended Posts

IT opptur på Nasdaq smitter nok over her ;)

 

Om NOI har jeg bitt meg merke i at jeg alltid venter på en melding, når den ene meldingen har kommet erstattes den med en kommende. Slik er det vel i Brasil, alt skal skje i morgen... Men er i morgen i dag?? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Fra Tomra-tråden: Bundesweit werden jährlich rund 14,3 Milliarden Getränkeverpackungen verkauft, die der Pfandpflicht unterliegen. Das gesamte Pfandvolumen beläuft sich auf rund vier Milliarden Euro. Eine einheitliches Rücknahmesystem wäre nach Schätzung von Experten mit 80.000 Automaten möglich.

 

 

Får se om noen skriver om dette i løpet av dagen...

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen!!

 

Jeg kjøpte NOI i dag igjen, har sett mange anbefalinger så det kan bli en hyggelig dag for noierne :arrow: :arrow: :arrow:

 

ellers tyder det på en flott sanktsans for oss "børsavhengige"

:arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Det er veldig som MEC går i dag, dette er en gammel kjenning av meg som jeg har gjort det godt på.

Den kan doble seg over natta, MEN den er livsfarlig, få investorer og liten likviditet, det er lett å få skjegget i postkassa der.

Så jeg tør ikke meg inn i den igjen :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Fin dag i dag ja. JIN satte endelig fart også.

 

ORK fortsetter oppgangen, det samme gjør NSG, deilig med disse to aksjene nå gitt.

 

Nå er det endelig bra vær også, så jeg håper børsen roer seg litt til. Det skal bli deilig å sitte ute i solen nå.

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg inne igjen i NOI. :)

Sansynligvis vil melding om produksjonsnivå komme på GF på mandag. Tipper det er endel som vil inn før fredag. Angrer litt på at jeg ikke gikk inn i JIN, har jo den i konkuransen.. vel vel, Man kan ikke få meg seg alle oppturer.

Link to comment
Share on other sites

Orion tar visstnok ut sin anbefaling av DNO etter generalforsamlingen.

 

NOI er sterk i dag, kan det bli ett sluttrally? Hyggelig at du er på plass igjen hallu! Jeg tror også det blir posisjonering frem mot GF kommende mandag ;)

 

 

----------------------

Rettelse, Orion har fremdeles +5 anbefaling av DNO men de har solgt den ut av sin egen portefølje med 92% gevinst.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet snart ikke hvilke knapper jeg skal trykke på om dagen, jeg prøver ut Win Trade, Prime Trade, Tradecenter og i tillegg så har jeg Stocknet trader fra før. Er på utkikk etter ett optimalt verktøy for meg, men så langt er der ingen system som er perfekte :arrow:

 

Er fornøyd med NOI i dag den holder seg godt, men USA åpner ned så det spørs om ikke det blir en dupp på slutten??? :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Har noen link til Jin holdning i Hong Kong? OM den bykser nye 10-20% i natt, skal jeg inn med en del i JIN imorgen tidlig...

 

Utrolig bra megler smekk! Eneste er at ejg tror JIN vil starte høyere imorgen, statistisk så sgaper aksjer som går mye, opp dagen etter.. veien videre er det derimot vanskelig å spå...men går JIN holding i Hong Kong videre kraftig opp ikveld er det nok 13-14 imorgen for JIN

 

 

Moro at NASDAQ er opp1% og ting ser bedre ut enn på lenge!

 

 

 

OTRUM, min favoritt tjener jeg ikke noe på om dagen..men , men...

 

fpNASDAQ-narrow.gqplus?48

Link to comment
Share on other sites

JIN Holding 1 t forsinket:

 

http://bigcharts.marketwatch.com/quickchar...=1432323&time=8

 

JIN Holding går fort opp kanskje 20% i morgen etter dagens utvikling i Oslo, har falt mye kraftigere enn JIN og har dermed mer å gå på. Solgte meg ut under tvil, aksjen hadde nådd mitt mål og vel så det for denne rekylen. Åpner nok opp i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...