Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Posted

Plukket noen AKAM på slutten i kveld, liker utviklingen der....aksjen har virkelig vært i støtet siste året. happy.gif

Lot de andre ligge så lenge, dårlig volum..

La merke til at FAZ gikk opp i kveld så financials hadde en dårlig dag. Triangel i XLF....velger derfor å være forsiktig for tia.

Posted (edited)

Q: notert på S&P500

Kanskje en ny yndling ? Det er i hvertfall langt opp til gamle høyder.

"Qwest Communications International Inc. provides broadband Internet-based data, voice, and image communications to customers in the United States. The Company provides local exchange services, and data and long-distance services to residential and business customers. Qwest also provides Web hosting services, high-speed Internet access, and private networks."

post-6960-1275631835,4744_thumb.gif

post-6960-1275631916,2593_thumb.gif

post-6960-1275631929,5582_thumb.gif

Edited by Fred
Posted

...

Mulig jeg plukker endel AAI og LH i ettermiddag.

...

Godt å se at jeg gjorde rett i å la disse ligge pga det lave volumet.

Får se om støtten i AKAM holder.

Posted

Plukket endel CPWM i går den ligger akkurat på trendlinjen sin ifølge mine beregninger.

Lastet også opp med mer AKAM... fin utvikling der, bare synd den falt litt på slutten i takt med indexene.

UNG kan være interesant rundt 7,8....er endel støtte der.

Posted

Lot mine AKAM gå i går...ser ikke for meg at den går så veldig mye mer før den trenger en pustepause.

Bortsett fra AEZ var det ikke så mye å følge med på, mulig jeg plukker her i dag.