Jump to content

Traders Pit - Epsiode 71 - Mandag 5.juli 2004


Laphroaig

Recommended Posts

Ser litt "rødt" ut fremover i følge analysen for ose i søndagens aksjetips på HO.

 

Får da inderlig håpe at de tar feil, men de har nå ikke gjort det på snart halvannet år, så det er vel tid for å sikre gevinster? Noe ekstra til ferien?

Link to comment
Share on other sites

De analysenen på HO som kommer hver søndag er bla.a det beste som presenteres på sidene og stemmer ofte,men man skal huske på at de er VELDIG diffuse.. "dersom det er nedgang er de og de nivåene kritisk og om vi skal videre opp er de og de nivåenen kritisk." De(artikkelskriverene i HO) tror nå på en reaksjon ned mot 200/198 de neste ukene.. og det er rasjonelt å anta mtp info som f.eks at USAbørsnen var ned fredag kveld, og at en rørledning i Irak er ødelagt osv.(det korte bildet)

 

Jeg tror selv på at Q2tallene som kommer om noen uker vil gi videre løft..og tror ikke på noen konsolidering på høyde med den vi har sett i mars+/- Å "gjette" basert på TA og FA utviklingen på noen dager sikt er for kort..men som sagt tror iallefall jeg at HO tar feil om de mener OSE er i 200/198 de kommende par ukene og at dette er starten på en større reaksjon ned.

 

30.07.04 har vi svar på dette om hvordan Q2 har gått for bla.a OTRUM

Link to comment
Share on other sites

Hei Utzi, kjøpte de første den 31.08.01 til 121,5, de siste 21.11.03 til 147,5. Imellomtiden har plukket litt i ny og ne, laveste inng. 31,- og 60,-. :D

Så alt i alt med utbytter og verdistigning, kan jeg jo ikke klage. :oops:

Link to comment
Share on other sites

En del har jo blitt reinvestert i markedet igjen og en del har jo gått med til litt "luksus forbruk".

Det er godt stykke igjen før jeg matcher Freddy, ganske mange hundre mil, for å si det sånn. :twisted:

Tålmodig og tålmodig fru blom, FRO er den eneste jeg har sitti med i så lang tid.

Pleier jo ikke akkurat å daytrade heller, men det har jo hendt det og.

Også handler jeg kun med egne penger, og trenger ikke tenke på kreditt grenser/frister.

INM handelen jeg gjorde her forleden ser ut til å bli mer langsiktig enn jeg hadde regnet med, ja ja får håpe omsetningen tar seg opp utover i uka :?

Link to comment
Share on other sites

En post på 500K og en på 1,5 mil omsatt i cru i dag. Skulle likt å vist hvem som var kjøper og selger. Har posisjonert meg her i påvente av et mulig brudd ut av 6,60. NOI går5 dårlig om dagen, jeg solgte før gf virket bla a. på HO som om mange forventet kurdrivende nyheter her hvilket jeg anså som lite trolig, kjøpte meg litt inn igjen i dag, men ser nå jeg kunne vært enda mer gjerrig på prisen.

Link to comment
Share on other sites

Ser NOI er nede og tester støtten rundt 3,20. Tro om den holder? - I fall ikke, bunnfisker jeg godt nedenfor.

 

Morsomt med bevegelse i AKY, skulle tro at den får seg et lite løft fremover for å komme på høyde med AKVER som nå tangerer siste emisjon. - Begge har vært for kort tid i markedet til at det er grunnlag for noen teknisk analyse hos Investtech.

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger å se det komiske i dagens utvikling.

 

Her kommer man til dekket bord med hvit duk og sølvbestikk.

 

Men ingen vil sette seg ned. Fordi noen har gitt et inntrykk av at maten kan være forgifet. Men de som tror det er gift har blandet fakta fordi de har hørt om forgiftninger har forekommet ved dekkede bord tidligere.

 

Forvirret? Man må lide av paranoia for ikke å være det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...