Jump to content

Traders Pit - Episode 80 - Fredag 16. juli 2004


Utzi

Recommended Posts

fpNASDAQ-narrow.gqplus?630fpDJIA-narrow.gqplus?630

 

Går mot helg nå, og USA endte rødt. IBM leverte bedre enn forventet, jeg slår meg selv for at jeg ikke tok noen i går da jeg faktisk tenkte på det. Menmen, kommer alltids fler sjanser. Kanskje jeg kan ta noen i morgen. Vi får se.

 

OSX opp 2,56%

OIX opp 0,1%

XAU ned 0,02%

S&P500 ned 0,43%

 

Skal TOM falle enda mer i morgen da mon tro? Ikke godt å si, men spennende blir det i alle fall. Hvis anledningen byr seg skal jeg nok hoppe på.

 

CRU er og blir svak i sommer. Skal den bedre seg i morgen? Håper ikke det, for jeg er ikke med.

 

Den som lever får se.

 

Uansett.

 

Er det forresten noen vits i å lime inn disse grafene hver dag? De fleste får det vel med seg uansett. Skal jeg slutte med det?

 

Happy Børsday!

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vert TOM aksjonær i noen minutter i går (med noen lapper i pluss), tror jeg at dagen i dag bør benyttes til bare å pleie porteføljen (dog ikke så lang pr. dato bare SIN og CRU)

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Jeg finner ikke noen klare kjøp og da er det like greit

og ikke kjøpe noe, men hvem vet kansje jeg får rykninger i fingeren og da er det gjort.

 

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg blir med på nedsalget til STATOIL, vi "vanlige" kan kjøpe inntil 10000 aksjer så de må bli minstebestillingen. Jeg får ikke så mye, men uansett får alle små 1000 aksjer, og slik jeg ser det er her gratispenger på vei.

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser også gjerne at du forsetter å lime inn grafene Utzi! Er ikke alltid jeg følger så godt med, og da er det deilig å ha alt på ett sted...

 

Dette nedsalget til Statoil, er det siste frist idag?

Link to comment
Share on other sites

Da kom jeg meg inn i EME på 4,37. Verre er det med TOM. Er for gnita jeg når det gjelder kjøp av aksjer. Fikk ikke tak i EME igår på 4,43. Takk og lov. 3000,- spart :lol: pga at ordren låg for lavt.

Link to comment
Share on other sites

Sitter her med INM'en min og kjeder meg litt. Deilig å se at den ikke dras nedover, men klarer å holde seg over 2.20. Får håpe likviditeten tar seg opp utover august mot Q2! Kanskje Ivers selger unna OTR-aksjene sine 30.07 og hjelper til litt mot 30.08 :wink:

 

Ellers sitter jeg ganske fast med GOD enda også. Kjedelig post som ligger på 1 krone der, hehe...

Link to comment
Share on other sites

Hei Ola... Sitt med INM, du..

Jeg skla kjøpe mye i min målestokk, men skal prøve å ikke presse kursen. Nå leker jeg meg med TOM, men idag har jeg brent meg.. lå med ordre på 25,1,men fikk AKKURATT ikke...og toget gikk. Hoppet på på 25,9 og 26 og solgte på 26,1 og 26,4..men var borte en stund fra dataen og tiok meg en tur i byen.. mens jeg hadde ordre på kjøp på 26,1..og nå sitter jeg med flere 1000 TOM aksjer, til 26,1..og det gjør at dagen totalt sett er rød... Jeg holdt ikke stoplossen mion på 26, men tror den går over 26 mandag, etter det sterke ordrebildet på sluttauksjonen(skjulte ordrer)

 

OTR stinker, men satser på at det blir liv i den noen dager etter/før Q2.

 

INM skla i 3,- etter Q2 og OTR BØR nå 26,- etter Q2..men sistnevnte er jeg ikke så sikker på, men på sikt er jeg rimelig sikker..

 

Nå skal jeg og Kris- med venner til sørlandet. GOD helge alle sammen. stay sharp;)

Link to comment
Share on other sites

Haha...

Min første post i dette forumet :P

 

Med tallene fra USA klare, ser det ut til å bli en RØD dag på Oslo Børs mandag.

 

Forresten er det mye interessant å lese her. Tror jeg kommer til å følge med utover.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...