Jump to content

Traders Pit - Episode 86 - Mandag 26. juli 2004


pluss201

Recommended Posts

DNM tar JIN inn i ukes portoføljen.

For de som liker Ekstremsport (Ekstrem risk) tror jeg JIN vil stige oppover de neste dagene.

 

- Fraktratene er stabilt høye

- Mange tidligere som har vært inne syntes aksjen er billig

- Tap på 60-70 mill $ er til å leve med. ingen konkurs fare. Lovende fremtidsutsikter.

Link to comment
Share on other sites

hehe, JIN er den mest populære aksjen hos 4'er banden. STN,NON,NTF,SBN :). Ratene er selvfølgelig viktige, men psykologien og timingen viktigere..

Mange tidligere aksjonærer som ønsker seg inn igjen. Det sier mavefølelsen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg våger ikke å handle JIN. Har gjort etpar klipp

den siste tiden som jeg kom meg ut av med smågevinst.

 

Det virker jo som om det har lite med skipping å gjøre det de holder på med.

Mange spekulerer vel også på hvem som sitter på andre siden av bordet når disse kontraktene inngåes.

 

Er det "brorsan, farsan eller morsan"? :?:

Link to comment
Share on other sites

hehe, JIN er den mest populære aksjen hos 4'er banden. STN,NON,NTF,SBN :). Ratene er selvfølgelig viktige, men psykologien og timingen viktigere..

Mange tidligere aksjonærer som ønsker seg inn igjen. Det sier mavefølelsen...

Link to comment
Share on other sites

StepStone-aksjen raser på Oslo Børs.

 

Artikkel av: Øystein Byberg (26.7.04 13:19)

 

StepStone får juling på Oslo Børs. I ettermiddag går aksjen for 2,05 kroner, ned 14,6 prosent. Den siste måneden har StepStone stupt 40,8 prosent, mens nedturen siden nyttår er på hele 53,4 prosent. Dagens notering er den laveste siden juli i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Ola!!

 

Helt enig med GOD, MEN MEN MEN, brått vil jeg ut og da KAN det være litt vanskelig i sommermarkedet, det var det som var poenget mitt.

Ellers så fikk jeg spøramål om MAM, jeg shortet den, og den synker, hva mer kan en ønske?? He he, nei, jeg vet ikke noe som andre ikke vet, men jeg velger jo short-kandidatene med omhu, (jmfr. JIN)

 

He he , nei jeg skal ikke skryte, det er best å holde beina helt på jorden, men det er gøy å lykkes, spesiellt med shortene.

Link to comment
Share on other sites

Ola!!

 

Men jeg sitter klar på knappen og er utrolig fristet, og volumet er ikke helt på jordet i dag. Men jeg har en politikk/strategi som sier, at i ett marked som dagens, bør en ha tilstrekkelig med cash. Om vi nå får ett kraftigere fall, så er jeg klar med cash.

 

Ellers er jeg fornøyd med CRU i dag, etter helgens propaganda mot aksjen på HO.

Dette viser at det nytter lite å grave opp masse dritt og halvsannheter for å sverte ett selskap.

Link to comment
Share on other sites

Hoff@

Håper du enten bestemmer deg i positiv retning eller fingern sklir så du får en haug med aksjer da. Den hadde nok ikke hatt vondt av å bli kjørt opp litt :wink:

 

Jeg blir alltid frista jeg, og handler før jeg tenker meg skikkelig om. Dermed sitter jeg sjelden med så mye cash,hehe. Det er jo gøyere å følge med når man har noen lodd her og der :roll:

Link to comment
Share on other sites

Hoff@

og volumet er ikke helt på jordet i dag

 

Hittil dag er det omsatt aksjer for i underkant av NOK 14K.

 

Tullprat, volumet er elendig.

Hvis noen vil trade aksjen - opp eller ned- er det fullt mulig. Det er jo tilnermet ikke omsetning!

Link to comment
Share on other sites

Til Corvus!!!

 

Volumet er IKKE tullprat, for det er mange dager UTEN omsetning i GOD, og da er det litt problemer og komme ut, (jeg snakker ikke om 10k, men x10 aksjer)

Og da kan det være problem å selge seg ut (jeg har prøvd)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...