Jump to content

Traders Pit - Episode 87 - Tirsdag 27. juli 2004


pluss201

Recommended Posts

Blir jo litt komisk når man kaller alt for fall. Skulle tro dommedag var nær om man leser starten på denne saken.

 

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=154587&cat=100

 

Økt frykt på Wall Street

 

To resultatvarsler sendte kalde gufs gjennom investorene på Wall Street mandag. Ny årsbunn nådd.

 

Artikkel av: Odd Steinar Parr (27.7.04 06:48 )

 

De amerikanske børsene falt mandag. Resultatvarsler fra Andrew Corp. og Tyson Foods øker nå bekymringen for at resultatveksten vil flate ut senere i år. Dette ifølge Bloomberg.

 

S&P 500 falt 0,2 prosent til 1.084,07 poeng, noe som er ny bunn for 2004. Dow Jones falt marginalt til 9.961,92 poeng, mens IT-tunge Nasdaq slanket seg med 0,5 prosent til 1.839,02 poeng.

 

*****

 

Men vi står på en vipp. Klart nok det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i ett dilemma, jeg kan kjøpe en sørlandspærle langs sjøen (pærle) ,

Om jeg gjør det, så forsvinner mine muligheter

som aktiv trader, og jeg blir redusert til en "vanlig" aktør.

Jeg har ennå ikke bestemt meg, men sjefen sier kjøp.

 

Hoff@

Link to comment
Share on other sites

Ikke så mye action i TOM. 5 handler etter 5 min. Deretter gikk det 5 min før den yppet seg litt. 25,80 ble taket. Ligger videre mellom 25 og 26 ser det ut til.

 

Volumet er forbilledlig tynt! Så vidt passert 100K nå. Husk, for noen uker siden hadde man 2000K på 20 min.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg gått glipp av 5 tusen her og 10 tusen der fordi jeg ikke har vært så aktiv å trade i TOM :( I dag tror jeg rett og slett jeg selger meg ut og heller plukke inn igjen på rundt 25. Klarer jeg å få 26 for den?

 

Har du solgt dine TOM Hoff@?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...