Jump to content

Traders Pit - Episode 90 - Fredag 30. juli 2004


Ståle

Recommended Posts

He he Pluss201, jeg er innom jeg :!:

 

Må sjekke litt da selv om solen skinner og det er ikke lenge før jeg går i båten.

 

Jeg venter meg en knallblå dag både på børsen og sjøen,

og kan en ha det bedre :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

Vil bare minne på at alle dere som ikke har meldt dere på våre "lille sommertrekning" om at dere fortsatt har muligheten. Tenkte jeg skulle lage trekningen litt mer spenndene.

 

Instruksjoner:

Av de som har meldt seg på vil det oppdrettes like store grupper på 5 i hver gruppe. 2stk fra hver gruppe går vidre, og har fortsatt mulighet til å vinne. Dermed blir det delt opp i 2 like store grupper, hvor 2stk går vidre fra hver gruppe. Disse 4 blir da satt i par, hvor 1 fra hvert par går vidre til finalen. Der trekkes det rett og slett mellom de 2 finalistene. Oppdateringen om hvem som har gått vidre vil skje med ca 10min mellomrom. Vi starter "kampene" klokken 21:00 idag! (møt opp i http://www.aksjeforumet.no/forum/viewtopic.php?t=404 )

Link to comment
Share on other sites

Må si TGS har gjort det skarpt i det siste! Samme gjelder SME.

 

Høres jo spennende ut den trekningen Ståle, men jeg vet ikke om jeg har tid til å være her å se på. Det er jo tross alt fredag :roll:

 

Hvor har det forresten blitt av den "raskt svar"-boksen nederst på siden?

Link to comment
Share on other sites

Litt på siden... Har en følelse av at VG har glemt et ord..

 

(VG Nett) Den kontroversielle filmskaperen Michael Moore skal følge valgurnene i Florida tett.

I tillegg lover han at han kommer til å ha en haug med advokater på plass for å kontrollere at valg-skandalen fra 2000 gjentar seg.

Link to comment
Share on other sites

Reiser 1 uke på hytta. ang. aksje konkuransen skal jeg legge ut excel arket mitt etterpå. Denne gangen med en liten VB macro som sorterer og regner alt.

 

Benyttet oppgangen i NOI til å selge meg ned. Bunnfisker med 30k på 2,95. ut neste uke. Satser på at kursen vil falle uten mld.

 

God ferie!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...