Jump to content

Traders Pit - Episode 98 - Onsdag 11.august 2004


Pirelli

Recommended Posts

Pen stigning på andre siden i kveld.

 

Regner med noen har futuren for hånden og limer den inn? Det er vel den vi skal styre etter i morgen.

 

En liten konkurranse kanskje? Ingen premie, men... Når kommer Warren med advarsler igjen?

 

Han har vært litt positiv og negativ om hverandre de siste månedene, etter å ha spådd dommedag siden Hovedindeksen lå på ca det halve av hva den gjør nå.

 

Ser vi for oss en fin høst, eller tror vi panikken tar markedet?

 

Litt vanskelig å dra igang en debatt når alle er på ferie eller ute i sola, men prøver likevel. Selv om jeg sikkert er ei uke for tidlig ute.

Link to comment
Share on other sites

Warren var tidlig ute rundt lunchtider i går med sine språklige godbiter:

 

– Den pågående nedgangen og økende uro til tross, vi tror ikke markedet nå er i ferd med å "bikke utfor stupet" på kort sikt. I stedet kan det komme noe mer kortvarig ubehag til nedsiden, som har til hensikt å skremme ut de overeksponerte, før det hele roer seg ned, sier Warren.  

 

Jeg kan ikke annet enn bekrefte at når jeg leser hans utsagn føler jeg dem slik at desto lengere jeg tenker dypere, desto mere skjønner jeg mindre.

Link to comment
Share on other sites

Dritt dag. Synes det ser skummelit ut nå.. og komemr det terror nå er je ute og kjører iallefall.. Vektet meg ned i OTR på 21, og etter å ha hatt inngang i JIN på 6,95, ble jeg tatt ut av S.L. litt lavere og deretter steg kursen til 7,5... kjøpte på løsuttauskjonen..og tror/synes tallene var bra og tror på 8,- imorgen..

Link to comment
Share on other sites

Ser litt bekymringsult ut i USA nå,

Nasse -2,05%

 

Blir vel en ny rød en på OSE i morgen, jeg er på utkikk etter å gå inn med mer, men er litt avventende om dagen og er veldig kjip på kjøpskurser.

Kansje dette ikke er dumt når det meste synker?

 

Er det slutt på oppdateringer i konken?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...